جزییات نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز 1403 (ایران ایل 2024)

بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش‌ و‌ پتروشیمی ایران به دلیل میزبانی از غول‌های نفتی جهان در تقویم نمایشگاهی اکثر کشورها قرار دارد. به همین دلیل هر ساله میزبان نزدیک به 800 شرکت در زنجیره صنعت پتروشیمی است.

به گزارش کاماپرس، بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش‌ و‌ پتروشیمی ایران در 19 تا 22 اردیبهشت 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. اهمیت برگزاری این نمایشگاه از آنجاست که تمام شرکت‌های فعال در زنجیره نفت، گاز و‌ پتروشیمی در آن حضور دارند.

این نمایشگاه با هدف رونمایی از آخرین دستاوردها، توسعه همکاری بین شرکت‌ها برای دستیابی به ارزش افزوده بالاتر، تعامل برای گسترش بازارهای خارجی، همکاری در راستای بومی سازی بیشتر تجهیزات مورد نیاز این صنعت، آشنایی با آخرین فناوری‌های این صنعت و … برگزار می‎‌‌‌شود.

بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش‌ و‌ پتروشیمی ایران در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربعی برگزار می‌شود. دوره قبل نزدیک به 800 شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا کرده بودند. حضور شرکت‌های پتروشیمی هر ساله افزایش بیشتری دارد. چراکه در سال‌های اخیر میزان سرمایه‌گذاری در این صنعت روندی صعودی داشته است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سال گذشته بیشترین شرکت خارجی حاضر در نمایشگاه مربوط به کشور چین بود که تقریبا نیمی از یک سالن را در اختیار گرفته بودند. به همین دلیل احتمالا امسال نیز حضور شرکت‌های چینی پررنگ خواهد بود.

در حال حاضر بازار نفت، گاز و پتروشیمی ایران پتانسیل بالایی دارد، به همین دلیل سرمایه‌گذاران کشورهای خارجی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

گفتنی است، بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش‌ و‌ پتروشیمی ایران در 19 تا 22 اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. همچنین با توجه به اینکه ایران جزو چند کشور نخست در تولید نفت و گاز است. بنابراین این نمایشگاه مرجعیت بین‌المللی دارد. به همین دلیل بسیاری از تامین‌کنندگان بین‌المللی نیز از این نمایشگاه بازدید کرده و طی آن هر ساله شاهد انعقاد قراردادهای جدیدی در حوزه تولید و بهره برداری هستیم.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز