موضوعات داغ روز:

برند زیرمجموعه بی وای دی از دو شاسی بلند جذاب رونمایی کرد

منتشر شده در 01 اردیبهشت 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
زیرمجموعه بی وای دی

برند فانگ چنگ بائو که زیرمجموعه بی وای دی است، از دو شاسی بلند جدید رونمایی کرد. این دو مدل عبارتند از شاسی ‌بلند مفهومی سوپر ۳ و شاسی بلند پرچمدار بائو ۸.

معرفی سوپر ۳

سوپر ۳ یک کانسپت میان رده است. نسخه تولید انبوه این مفهومی جذاب با اسم بائو ۳ راهی بازار خواهد شد. این خودرو با ظاهری خشن و تهاجمی روی نسل جوان تمرکز دارد. سقف این خودرو دارای محفظه ای مخصوص برای نگهداری و فرود پهپاد است. به گفته‌ سازنده این ویژگی تجربه‌ «از خودرو به آسمان» را برای کاربران رقم می زند. لاستیک‌ های آفرودی حجیم، گلگیرهای پهن و ارتفاع زیاد از سطح زمین، ظاهری با ابهت و قدرتمند به سوپر ۳ بخشیده اند.

سوپر 3

برخلاف بائو ۵ که خودرویی هیبریدی شارژی است، سوپر ۳ یا همان بائو ۳ از پیشرانه ای کاملاً برقی بهره می برد. بی وای دی (BYD) می گوید در طراحی این خودرو و شاسی آن از فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته است. این خودرو دارای دستگیره‌های درب مخفی شونده و آینه‌های جانبی الکترونیکی است.

مفهومی سوپر ۳ هفته‌ آینده در نمایشگاه خودروی پکن به طور رسمی رونمایی خواهد شد. انتظار می رود قیمت نسخه تولید انبوه این خودرو حدود ۲۰۰,۰۰۰ یوان باشد، این رقم معادل تقریباً ۱.۸ میلیارد تومان می شود. بائو ۳ به احتمال زیاد سه ماهه‌ چهارم امسال به فروش خواهد رسید.

معرفی سوپر 3

معرفی بائو ۸

بائو ۸ که با نام لئوپارد ۸ نیز عرضه خواهد شد، قرار است پرچمدار شاسی بلندهای فانگ چنگ بائو باشد. برخلاف سوپر ۳ این خودرو یک مدل مفهومی نیست و با همین شکل و شمایل راهی خطوط تولید می شود. این شاسی بلند جثه بزرگی دارد و بر اساس پلتفرم DMO شرکت بی وای دی توسعه پیدا کرده است.

معرفی بائو 8

به لطف ابعاد بزرگ، بائو ۸ به سه ردیف صندلی مجهز شده؛ این شاسی بلند مدرن از سیستم تعلیق پیشرفته بی وای دی Disus-P سود می برد. از لحاظ نمای ظاهری بائو ۸ طراحی جعبه‌ ای شکلی دارد و تا حدودی مدل پر سر و صدای یانگ ‌وانگ U8 را تداعی می کند. با دقت در تصاویر این خودرو می توان به وجود لایدار روی سقف آن پی برد. به احتمال زیاد این شاسی بلند خوش استیل با پیشرانه هیبریدی شارژی یا هیبریدی مجهز به ژنراتور تولید خواهد شد.

زیرمجموعه BYD

پس از عرضه، بائو ۸ باید به مصاف رقبایی مثل تویوتا لندکروزر و تانک ۷۰۰ برود. پیش بینی می شود این خودرو از سه ماهه سوم امسال با قیمت تقریبی ۵۰۰,۰۰۰ یوان (معادل ۴.۶ میلیارد تومان) به فروش برسد.

ناگفته نماند بی وای دی در سال گذشته موفق به فروش ۳ میلیون خودرو شده؛ این شرکت برای امسال فروش ۳.۴ میلیون خودرو را هدف گذاری کرده است. علاوه بر برند اصلی، بی وای دی سه برند زیرمجموعه دارد که عبارتند از دنزا، فانگ چنگ بائو و یانگ وانگ.

لئوپارد 8

۲ Responses to “برند زیرمجموعه بی وای دی از دو شاسی بلند جذاب رونمایی کرد”

  1. رامین صفایی گفت:

    در این آشغال چینی هیچ جذابیتی
    نمی بینم . آشغال ، آشغاله

    ۳
    ۱۷

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.