فولکس واگن تی راک

فولکس واگن تی راک، یک شاسی بلند آلمانی دیگر برای بازار ایران

فولکس واگن تی راک در قالب یک شاسی بلند جذاب آلمانی وارد بازار ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Volkswagen T-Roc آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که طرح واردات فولکس واگن تی راک در دستور کار یکی از خودروسازان قرار گرفته و در همین راستا به‌تازگی مدل‌های اولیه آن نیز وارد ایران شدند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی Volkswagen T-Roc آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی فولکس واگن تی راک 

فولکس واگن تی راک

فولکس واگن تی راک در تیپ 300 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ وارد بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته DSG به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. همچنین این نسخه در بازارهای جهانی حدود 19 هزار یورو قیمت دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی Volkswagen T-Roc 

فولکس واگن تی راک

هنوز مشخص نشده فولکس واگن T-Roc با چه امکانات روانه بازار ایران خواهد شد، اما از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، کلاستر دیجیتالی، فرمان دی تایپ، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، اتو پارک، چراغ‌های روز، سامانه کنترل پایداری (ESP)، تریم چرمی صندلی‌ها، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسورهای نور و باران، مانیتور لمسی همراه با دوربین 360 درجه و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
فولکس واگن ID.4 در ایران معرفی شد؛ کراس اوور وارداتی ماموت خودرو مشخصات فنی و قیمت فولکس واگن اطلس، شاسی بلند وارداتی جدید بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*