آشنایی با تون کوین؛ از برترین میم کوین‌ های بازار

یکی از سریع‌ترین اکوسیستم‌های نوظهور در لایه اول بلاکچین که مورد حمایت سرمایه گذاران معتبر در حوزه وب دو و وب سه بوده، تون کوین نام دارد. شبکه این رمزارز بالغ بر 162 میلیون دلار سرمایه قفل شده و پشتوانه قوی دی دبلیو اف لبز و … توانسته رشد قابل توجهی داشته باشد. گذشته از این موارد، شبکه تون کوین به علت بهره مندی از فعالیت 100 میلیون کاربر تلگرام، احتمالا بیشتر گسترش پیدا کند و صعود زیادی داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، تون کوین یکی از رمزارزهای قابل توجه و در حال گسترش است که هم اکنون توانسته به ارزشی معادل 38 میلیارد دلار دست پیدا کند. هم اکنون حجم معاملات این ارز دیجیتال میانگین 751 میلیون دلار است. این ارز دیجیتال توانسته بعد از عبور کردن از کاردانو، در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار قرار بگیرد. حتی به نظر کارشناسان این رمزارز قابلیت تقابل با دوج کوین و عبور از آن را دارد.

تلاش تون کوین

تون کوین همواره می‌کوشد تا از طریق پلتفرم اجتماعی تلگرام قراردادهای هوشمند را در سطح جهانی گسترش بدهد. در نتیجه تلگرام این امکان را دارد تا با رقابت خود با شرکت‌های آمریکایی مانند درگاه ایکس و خانواده متا تداوم ببخشد. به همین منظور بلاکچین مذکور بالغ بر 150 میلیون دلار توکن تون را برای فعالیت‌های مختلف درون شبکه در نظر گرفته است.

راز آسمان پایتخت

نگاه کلی به شرایط چند هفته گذشته تون

از زمستان سال پیش تاکنون قیمت تون مانند شرایط کلی بازار رمزارزها صعود قابل توجهی داشته است. در آغاز هفته جاری و به دلیل رشد تقاضا، قیمت تون به بالاترین میزان ممکن رسید و اکنون کشف قیمت را دنبال می‌کند. همچنین برای نخستین بار شاخص قدرت نسبی هفتگی این رمزارز از سطح 70 بالاتر رفته است. در صورتی که شرایط کنونی بازار رمزارزها ادامه پیدا کند، احتمالا نرخ تون از مرز 10.27 دلاری بالاتر برود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز