سدان اکسلانتیکس ES

اکسید در نمایشگاه خودرو پکن از سدان تمام الکتریکی اکسلانتیکس ES رونمایی می‌کند

برند اکسید چری در نمایشگاه خودرو پکن 2024 از سدان تمام الکتریکی و پریمیوم اکسلانتیکس ES رونمایی می‌کند و نوآوری‌های خود را به رخ می‌کشد.

بر اساس آخرین اخبار خودرو، نام تجاری جدید، پریمیوم و نوانرژی EXEED EXLANTiX با اولین سدان تمام الکتریکی این برند یعنی اکسلانتیکس ES در نمایشگاه خودرو پکن حضور پیدا می‌کند. این رونمایی برجسته، دنیای خودرو را با پلتفرم پریمیوم و پیشرفته E0X آشنا می‌کند و نویدبخش کارایی، ایمنی و عملکردی بی‌بدیل خواهد بود.

معرفی سدان اکسلانتیکس ES با پلتفرم E0X

پلتفرم E0X نشان‌دهنده یک تغییر الگو در فناوری خودروهای الکتریکی است که نه‌تنها بر عملکرد، بلکه بر پایداری، ایمنی و تجربه رانندگی بی‌نظیر تاکید دارد. سدان تمام الکتریکی EXLANTiX ES که بر پایه این پلتفرم ساخته شده، در هر صد کیلومتر، تنها 12 کیلووات‌ساعت، انرژی مصرف می‌کند و بدین ترتیب به بازدهی قابل توجهی دست پیدا کرده است.

سدان اکسلانتیکس ES

پایداری و سلامت نیز در طراحی پلتفرم E0X نقشی اساسی دارند. گواهینامه Healthy Cockpit 5A، یک محیط رانندگی ایمن را تضمین می‌کند که سلامت سرنشینان خودرو را در اولویت قرار می‌دهد و با نرخ بازیافت خودرو بیش از 95 درصدی، تکمیل می‌شود. این تعهد به فناوری‌های سبز با دوام این پلتفرم مطابقت دارد و ضمانت 300 هزار کیلومتری و 10 ساله در کنار محافظت کامل از ایمنی باتری را ارائه می‌دهد.

ایمنی، یکی دیگر از سنگ‌بناهای پلتفرم E0X است که بر اساس استانداردهای ایمنی 5 ستاره E-NCAP، C-NCAP و LATIN-NCAP ساخته شده است. برتری مهندسی این پلتفرم با فاصله ترمز 100 کیلومتر در ساعت تا صفر در کمتر از 35 متر و شعاع گردش 11.2 متری بدون فرمان چرخ عقب، برجستگی خود را نشان می‌دهد.

سدان اکسلانتیکس ES

پلتفرم E0X قدرت و کنترل را بازتعریف می‌کند و سدان الکتریکی اکسلانتیکس ES در عرض 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. کنترل نهایی خودرو به‌وسیله یک سیستم تعلیق دو جناغی در جلو و شاسی آلومینیومی سبک‌وزن پنج لینک در عقب، آسان‌تر می‌شود و توزیع کامل بار در محور جلو و عقب به‌صورت 50:50 را تضمین می‌کند. عملکرد این خودرو در تست گوزن با سرعت بیش از 80 کیلومتر بر ساعت نیز نوید‌دهنده چابکی و سرعت پاسخگویی آن است.

راحتی، یک موضوع تک‌بعدی نیست و با ادغام فنرهای بادی با CDC و سطح سروصدای داخل کابین در زیر 45 دسی‌بل در سرعت 60 کیلومتر بر ساعت، یک سواری راحت و آرام را برای شما تضمین می‌کند. آیرودینامیک نوآورانه پلتفرم E0X، دارای مقاومت بسیار کم در برابر باد است که ضریب درگ 0.21 برای سدان ES، آن را به‌وضوح نشان می‌دهد. این موضوع، نه‌تنها بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد، بلکه به سواری آرام و پایداری خودرو در سرعت‌های بالا نیز کمک می‌کند.

معرفی پیش رو از سدان اکسلانتیکس ES در نمایشگاه خودرو پکن، صرفا یک نمایش از دستاوردهای فناوری نیست. این یک نگاه اجمالی به آینده خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود و نشان‌دهنده تعهد برند اکسید به نوآوری، پایداری و تجربه رانندگی بی‌بدیل خواهد بود. پلتفرم فناوری E0X آماده است تا چشم‌انداز خودروهای الکتریکی را ارتقا دهد و مزایایی را ارائه دهد تا با رانندگانی که به‌دنبال عملکرد، کارایی و حفاظت از محیط زیست هستند، طنین‌انداز شود.

همچنین بخوانید:
چری اکسید اکسلانتیکس ET‌، شاسی بلند لوکس و جذاب چینی معرفی شد معرفی چری اکسید VX، شاسی بلند جدید مدیران خودرو برای بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*