English

احتمال تغییر نام به افق فلسطین/ پیش از "وعده صادق" از عملیات اطلاع داشتیم

مدیر گروه سیاسی شبکه افق گفت: احتمال تغییر نامه برنامه از" به افق فلسطین " به "به افق مقاومت" وجود دارد.

احتمال تغییر نام به افق فلسطین/ پیش از  "وعده صادق" از عملیات اطلاع داشتیم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج ، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: تلاش شد در این برنامه صدای فلسطین هم برای گوش مردم خود و هم مردم منطقه باشیم.

وی افزود: این برنامه تاثیر گذاری منطقه ای داشت و شاهد بودیم برخی از  قطعات برنامه ما توسط جبهه مقاومت در شبکه اجتماعی عرب زبان به اشتراک گذاشته می‌شد.

مدیر گروه سیاسی شبکه افق با اشاره به اینکه تلاش شد با بروز هر اتفاق واکنش به هنگام داشته باشیم و به خوبی به آنها بپردازیم، بیان کرد: در عملیات وعده صادق پهپادها هنوز  به مقصد نرسیده بود ما برنامه را آغاز کردیم.

گنجی عنوان کرد: در این عملیات برنامه به افق فلسطین ۷ ساعت یک نفس برنامه زنده تلویزیون داشت و انجام یک برنامه سیاسی در شبکه ای که اختصاصا خبر نیست منحصر به فرد است.

مدیر گروه سیاسی شبکه افق در خصوص حواشی که در حین انجام این پروژه بوجود آمد، بیان کرد: بسیاری از این حواشی ربطی به ما نداشت چرا که ما داشتیم برنامه حرفه با عواملی درجه یک انجام میدادیم.

 

بیشتر بخوانید:

نشست خبری با عوامل برنامه به افق فلسطین

 

وی خاطر نشان کرد: عوامل ما در این برنامه مجاهدانه فارق از تکلیف اداری یک کار جهادی را تجربه کردند.

گنجی با بیان اینکه برنامه به افق فلسطین در آستانه ۲۰۰ قسمتی شدن است، بیان کرد: در این ایام برای برای ما فرقی نداشت کارشناس از کدام جریان سیاسی باشد، تنها آرمان مشترک (فلسطین) برای ما حائز اهمیت بود.

مدیر گروه سیاسی شبکه افق در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از وعده صادق از این عملیات اطلاع داشتید، خاطرنشان کرد: پیش از این عملیات در جلسه ای به همه شبکه ها اطلاع رسانی شد.

وی از احتمال تغییر نام به افق فلسطین اشاره کرد و گفت: اکنون یک ایتم بنام به افق مقاومت به برنامه اضافه شده که در ادامه احتمالا عنوان برنامه به این نام تغییر کند چرا که برنامه ما علاوه بر غزه به فعالیت محور مقاومت نیز می‌پردازد.

گنجی در خصوص نمایش مظلومیت غزه، گفت: به دلیل احساسات مردمی که کیلومترها از غزه دور هستند تنوانستیم بسیاری از تصویرها را پخش کنیم.

وی در خصوص غیبت المیرا شریفی مقدم بعنوان مجری، عنوان کرد: در برنامه ای که مانند به افق فلسطین طولانی است، تغییر عوامل عادی است، بسیاری از همکاران پشت صحنه به افق فلسطین تغییر کرده اند که هر یک دلیلی داشتند، شریفی مقدم نیز به دلیل اجرای برنامه صبحگاهی شبکه دو نتوانست با ما ادامه دهد.

 

به دنبال وایرال شدن به هر قیمتی نبودیم

سیدحسین حسینی مجری برنامه به افق فلسطین نیز در این نشست عنوان کرد: نقد منصفانه یکی از راه های تقویت یک برنامه است، امروز افراد زیادی از نقاط مختلف کشور تماس گرفته و در خصوص برنامه اظهار نظر کردند.

وی با بیان اینکه تلاش شد برنامه بی طرفانه اداره شود، افزود: با اینکه همه می دانند کشور ما حامی مظلومین و ستمدیدگان هستند اما در برخی موارد بدنبال واقعیت بوده و جانبدارانه به موضوع نگاه و یا آن را بررسی نکرده ایم.

مجری برنامه به افق فلسطین با اشاره به اینکه به هر قیمتی به دنبال وایرال شدن نبودیم، بیان کرد: این که از آقای (محمدجواد) لاریجانی درباره رژیم و لاغری بپرسند یک نوع وایرال است و این که عباس موزون درباره تک‌چرخ زدن عرض رژیم صهیونسیتی حرف بزند نوع دیگر وایرال است.

حسین قاسمی، تهیه کننده برنامه نیز در خصوص دعوت از کارشناسان و نحوه گزینش آنها بیان کرد: به دلیل اینکه شبکه افق گروه سیاسی داشته و برنامه های سیاسی مختلفی نیز در این شبکه تولید شده است برای دعوت کارشناسان با چالش روبرو نبوده ایم.

وی از آماده باش یک هفته ای پیش از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: در یک هفته دو تیم بصورت شیفتی در آماده باش بودند و شب عملیات از برنامه اعلام کردند به خانه نروید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه