ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اتصال ووکامرس به اداره پست

اگر شما مدیر آنلاین شاپ هستید که سایت فروشگاهی دارید و یا اگر طراح سایت هستید احتمالا نیاز به اتصال سایت به پُست را احساس کردیددر این وبلاگ می خواهیم به شما یک افزونه حمل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما مدیر آنلاین شاپ هستید که سایت فروشگاهی دارید و یا اگر طراح سایت هستید احتمالا نیاز به اتصال سایت به پُست را احساس کردیددر این وبلاگ می خواهیم به شما یک افزونه حمل و نقل رایگان و بسیار کاربردی را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

اتصال سایت به درگاه پست چه مزایایی دارد؟

 1. محاسبه آنلاین هزینه پست:

اگر میخواهید به مشتریانتان هزینه ارسال درست و واقعی اداره پست را نشان دهید، حتما از این وب سرویس استفاده کنید. برای اینکار فقط نیاز به وزن و قیمت محصولات و شهر خریدار هست، بر اساس این دیتاها در صفحه تسویه حساب هزینه ارسال محاسبه و به خریدار نمایش داده می شود.
 

2. دریافت آنلاین بارکد رهگیری پست:

همانطور که میدانید دغدغه تمام خریداران اینترنتی بارکد رهگیری پُست است. گذاشتن لیست بارکدها در سایت یا در شبکه های اجتماعی برای اعتماد سازی مشتریانتان خوب است ولی پیدا کردن یک بارکد و کپی اعداد زیاد آن برای خریدار کار سختی است، راه حل بهتری هم هست؟بله، شما میتوانید بارکد را در پروفایل مشتری قرار دهید یا با متن دلخواه خود به صورت خودکار پیامک کنید!وب سرویس حمل و نقل شرکت cod24 امکان دریافت بارکد رهگیری آنلاین را برای فروشندگان فراهم میکند. شما میتوانید این بارکد را در پروفایل مشتری قراردهید. سایت هایی مثل نیلی پلاس که مشتریان راضی زیادی دارند از این روش استفاده میکنند.

3.ارسال پیامک در تمام وضعیت های پستی:

وقتی شما از باجه های اداره پست و به صورت حضوری بارکد دریافت میکنید یک یا دو پیامک به مشتری ارسال میشود ولی اگر میخواهید در وضعیت های مختلف پستی و مهم تر از آن با متن دلخواه شما پیامک ارسال شود و همچنین اگر میخواهید از برگشت مرسولاتتان جلوگیری کنید پیامک وضعیت های پستی را میتوانید برای ارسال به خریدار یا فروشنده فعال کنید.انواع وضعیت هایی که میتوانید با استفاده از پنل پستی cod24 پیامک ارسال کنید عبارتند از ثبت مرسوله، آماده به ارسال، ارسال به مقصد، باجه معطله، برگشتی، وارده به استان توزیع

4.افزودن هزینه بسته بندی:

مشکل بسیاری از فروشندگان برای نمایش هزینه ارسال درست و واقعی در سایت، هزینه بسته بندی است. قطعا شما به عنوان فروشنده برای بسته بندی هزینه هایی را متحمل میشوید. شما میتوانید مبلغ ثابتی را به عنوان هزینه بسته بندی در نظر بگیرید و به هزینه ارسال اضافه کنید.

5.سرویس پرداخت در محل پست:

برای استفاده از سرویس پرداخت در محل شرکت ملی پست باید از شرکت های واسطه استفاده کنید چون به صورت حضوری و در ادارات پست این سرویس ارائه نمیشود.شرکت cod24 به عنوان بهترین شرکت واسط پستی این سرویس را ارائه میدهد. در این سرویس مامور اداره پست هزینه کالا و هزینه ارسال و هزینه بسته بندی را از درب منزل از مشتری دریافت میکند، این مبالغ توسط اداره پست مقصد برای شرکت واسط واریز میگردد و شرکت به فروشنده پرداخت میکند.

6.سرویس کرایه در مقصد پست:

اگر نمیدانید سرویس کرایه در مقصد چیست مقاله کرایه در مقصد را مطالعه کنید.در این روش مامورپست هزینه ارسال و هزینه بسته بندی را از مشتری درب منزل دریافت میکند و شرکت واسط پستی بعد از واریز اداره پست مقصد، به فروشنده پرداخت میکند. اگر سایت شما با وردپرس هست و از ووکامرس استفاده میکنید میتوانید برای اتصال سایتتان به درگاه شرکت ملی پست افزونه رایگان حمل و نقل cod24 را روی سایتتان نصب کنید.اگر سایتتان با برنامه نویسی اختصاصی نوشته شد اطلاعات وب سرویس حمل و نقل cod24 را در اختیار برنامه نویس سایتتان قراردهید تا بر روی سایت شما پیاده سازی کند.چنانچه در این زمینه تجربه ای دارید و یا سوالی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید. 

 دریافت رایگان افزونه حمل و نقل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی