احتمال حذف بخش املاک از دیوار و شیپور

سوء استفاده دلالان از دیوار و شیپور دردسرساز شد؛ بخش املاک از سایت های آگهی آنلاین حذف می‌شود؟

یکی از مسئولان بخش مسکن می‌گوید اگر برخی از تغییرات به‌زودی در دیوار و شیپور صورت نگیرد، بخش املاک از این سایت های آگهی آنلاین حذف می‌شود.

دیوار و شیپور، دو پلتفرم مطرح خرید و فروش کالا در ایران همیشه به‌دلیل سوء استفاده دلالان خودرو و مسکن به چالش‌هایی با نهادها برخورده‌اند. در گذشته بارها درج قیمت در آگهی‌های فروش خودرو داخل پلتفرم دیوار ممنوع شده است و حتی تابستان گذشته رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا رسماً دیوار و شیپور را مقصر اصلی افزایش قیمت مسکن دانست. حالا بنا به آخرین اخبار داخلی به نظر می‌رسد در ادامه سوء استفاده دلالان از دیوار و شیپور، امکان حذف بخش املاک از این پلتفرم ها قوت گرفته است.

حذف بخش املاک از دیوار و شیپور

ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به‌تازگی اعلام کرد که از دیوار و شیپور خواسته‌اند تا ظرف یک هفته جزئیات آگهی‌دهندگان از جمله مشخصات صاحب ملک و کد پستی را ثبت کنند. در صورتی که این پلتفرم ها مشخصات املاک را ثبت نکنند، بخش املاک از این سایت های آگهی آنلاین حذف خواهد شد.

به گفته مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، حذف بخش املاک از پلتفرم های ثبت آگهی فروش با مجوز رسمی شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی صورت خواهد گرفت. در نتیجه پلتفرم های آنلاین خرید و فروش کالا باید جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه تغییر از دستورات اعلام شده پیروی کنند. نوروزی همچنین دلیل اتخاذ تصمیم مسدودسازی بخش املاک از این پلتفرم ها را سوء استفاده دلالان از آن‌ها عنوان کرد.

از دست ندهید:
شروع برخورد و مسدودسازی پیج های اینستاگرامی توسط پلیس در قالب طرح نور سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند ایران خودرو ری را، اولین شاسی بلند ایرانی به‌زودی در بازار سازمان تعزیرات خطاب به اسنپ و تپسی؛ دلتان برای راننده ها می‌سوزد، از کمیسیون خود کم کنید