قیمت خودرو هیبرید لوکانو 7 PHEV

لوکانو 7 پلاگین هیبریدی معرفی شد + مشخصات فنی، قیمت و شانس واردات

لوکانو 7 پلاگین هیبریدی که با نام چری تانسو 06 C-DM یا جیکو 7 هم شناخته می‌شود، یک کراس اوور PHEV است که برای ورود به بازار ایران، شدیدا اشتیاق دارد.

نمایشگاه خودرو چین رسما آغاز شده و در این میان، محصولات جدید و مدرن چری مانند الماس می‌درخشند و چشم و گوش ایرانی‌ها را تیز می‌کنند. خودرو کراس اوور لوکانو 7 جزو خودروهای واردات جدید به ایران است که تحت برند ماموت راهی کشور ما می‌شود. حالا افتخار آشنایی با نسخه PHEV این محصول نصیب ما شده است. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ مشخصات فنی و قیمت لوکانو 7 پلاگین هیبریدی می‌رویم و سپس شانس واردات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

فهرست عناوین:

مشخصات فنی لوکانو 7 پلاگین هیبریدی

مشخصات فنی لوکانو 7 پلاگین هیبریدی

همانطور که می‌دانید، مشخصات فنی و قوای محرکه این محصول دقیقا همان چیزی است که در چری تانسو 06 C-DM شاهدش بودیم. زیر کاپوت کراس اوور هیبرید لوکانو 7 یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو شارژ هیبرید از نسل پنجم پیشرانه‌های ACTECO قرار دارد که نمونه تمام بنزینی‌ آن‌ها را در محصولاتی مانند ام وی ام آریزو 5 اسپرت و فونیکس تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی هم دیده بودیم.

توان خروجی خودرو هیبرید لوکانو 7 در حالت مجموع به 154 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور می‌رسد که از طریق گیربکس اتوماتیک DTH راهی چرخ‌های جلویی می‌شود. شعاع حرکت لوکانو 7 PHEV هم در حالت تمام برقی از 120 کیلومتر فراتر نمی‌رود اما این عدد در ترکیب با باک بنزین، تا 1300 کیلومتر هم افزایش می‌یابد. یعنی با یک حساب و کتاب ساده، می‌توان به این نتیجه رسید که مصرف سوخت خودرو هیبرید لوکانو 7 در حالت ترکیبی از 4.8 لیتر در هر 100 کیلومتر فراتر نمی‌رود.

آپشن، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

قیمت لوکانو 7 پلاگین هیبریدی

از آپشن‌ ها و امکانات رفاهی لوکانو 7 پلاگین هیبریدی هم می‌توان به کلاستر دیجیتال و مولتی مدیا 12.3 اینچی، سقف پانارومیک، دستیار حرکت در شیب، رادار برخورد از جلو، صندلی‌های برقی، دستیار باقی ماندن بین خطوط و … اشاره کرد.

طراحی ظاهری و داخلی

کابین و داشبورد خودرو هیبرید لوکانو 7 PHEV

فعلا تصاویر زیادی از لوکانو 7 PHEV منتشر نشده است اما می‌دانیم که این خودرو از جلوپنجره آبشاری، چراغ‌های باریک ال ای دی و رینگ‌های فلاپ دارِ آیرودینامیکی بهره می‌برد. در داخل کابین و داشبورد لوکانو 7 پلاگین هیبریدی هم شاهد دو نمایشگر مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی هستیم که فرمت دوال اسکرین دارند. صندلی‌های برقی، سقف پانارومیک، سیستم نورپردازی کابین و تریم سفید اتاق، از جذاب ترین موارد در طراحی داخلی خودرو هیبرید لوکانو 7 به حساب می‌آیند.

<h2>قیمت لوکانو 7 پلاگین هیبریدی و شانس واردات

لوکانو 7 پلاگین هیبریدی

حدس می‌زنیم که قیمت لوکانو 7 PHEV احتمالا در بازه 22 هزار دلار باشد. با این تفاسیر، واردات لوکانو 7 هیبرید به ایران بدون مشکل خواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد، کراس اور هیبرید لوکانو 7 ماموت می‌تواند در قامت رقیب فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس، حسابی قدرت نمایی کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*