واکنش دیوار به راه و شهرسازی برای حذف بخش املاک

واکنش مدیرعامل دیوار به هشدار وزارت راه و شهرسازی: ابتدا خودتان به تعهداتتان عمل کنید

مدیرعامل دیوار به هشدار راه و شهرسازی برای حذف بخش املاک از این پلتفرم واکنش داد. دیوار می‌گوید این وزارتخانه خود به تعهداتش عمل نمی‌کند.

در ادامه چالش‌های دیوار و شیپور با نهادهای مختلف، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اخیراً به این دو پلتفرم ثبت آگاهی آنلاین هشدار داد که سریعاً نسبت به ثبت و صحت‌آزمایی مشخصات آگهی‌دهندگان املاک اقدام کنند؛ در غیر این صورت، این سازمان با مجوز رسمی شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی بخش املاک را از این پلتفرم‌ها حذف خواهد کرد. جدیدترین اخبار داخلی نشان می‌دهند که کمی پس از انتشار این خبر، اشکان آرمندهی به‌عنوان مدیرعامل دیوار نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

توضیحات مدیرعامل دیوار در پاسخ به هشدار راه و شهرسازی

اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار در پاسخ به موضوع حذف بخش املاک از دیوار خاطرنشان کرد که از 18 مهر 1402 این پلتفرم به تعهدات خود عمل کرده و امکان اتصال به سامانه املاک و اسکان را برای همه کاربران فراهم کرده است. با وجود این، به گفته او، مسئولان وزارت‌خانه این طرح را فراتر از قراردهی دکمه ورود به این سامانه جلوتر نمی‌برند و کماکان به تعهدات خودشان عمل نکرده‌اند.

مدیرعامل دیوار «استفاده از کدپستی املاک نامرتبط، تاخیر در پاسخگویی و نرخ پایین تایید درخواست‌ها» را به‌عنوان برخی از ایرادات سامانه مذکور عنوان کرد. وی همچنین گفت که دیوار هم در رابطه با رفع این ایرادات به کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال ارسال کرده، ولی تا به اینجا اقدامی در این راستا صورت نگرفته است و نواقص کماکان بر جای خود باقی هستند.

آرمندهی حتی اظهار داشت «دستگاه‌هایی که در انجام وظایف خود کم‌کاری می‌کنند» در شرایط کنونی یعنی اوج جابه‌جایی مستاجران در تلاش هستند «تقصیر را به گردن پلتفرم‌ها بیندازند». او می‌گوید فشارها به دیوار ابتدا با دستور حذف قیمت‌ها شروع شد و حالا به مرحله‌ای رسیده است که کل یک بخش از پلتفرم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دیوار در گذشته در پی نابسامانی‌ها در بازار خودرو کشور با ممنوعیت درج قیمت در آگهی‌های فروش خودرو مواجه شده بود.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره واکنش دیوار به هشدار وزارت راه و شهرسازی چیست؟