ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی از جنبه باتری و عمر شارژدهی

آیا به دنبال خرید بهترین گوشی‌های اندرویدی از نظر شارژدهی و عمر باتری هستید؟ در این مطلب تلاش می‌کنیم تا قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی از جنبه باتری را معرفی کنیم. فارغ از بحث برند می‌توان محصولات ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا به دنبال خرید بهترین گوشی‌های اندرویدی از نظر شارژدهی و عمر باتری هستید؟ در این مطلب تلاش می‌کنیم تا قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی از جنبه باتری را معرفی کنیم.

فارغ از بحث برند می‌توان محصولات مختلفی را مثال زد که از باتری قدرتمندی برخوردار هستند. با این حال، اگر صرفا قصد خرید گوشی سامسونگ یا گوشی شیائومی را دارید، در این مطلب می‌توانید قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی از جنبه باتری را برای خرید مشاهده کنید.

۱. گوشی موبایل گلکسی S23 اولترا

گوشی موبایل گلکسی S23 اولترا با ویژگی‌های فوق العاده خاص و جذاب یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ از جنبه باتری به شمار می‌رود که همین الان می‌توان آن را خریداری کرد. این گوشی با طراحی زیبا و صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، تجربه‌ی فوق العاده لذت‌بخشی را به دنبال دارد. همچنین به لطف دوربین‌های پیشرفته‌ی این گوشی، عکس‌های با کیفیت و واضحی را می‌توان ثبت و ضبط کرد. به لطف وجود لنزهای فوق پیشرفته‌ی موجود در این گوشی، امکانات پیشرفته‌ای مانند فوکوس خودکار، این گوشی برای عکاسان حرفه‌ای و علاقمندان به عکاسی مناسب خواهد بود. به گزارش جی‌اس‌ام آرنا این گوشی می‌تواند ۵ و نیم ساعت در حالت پخش ویدیو و تا ۹ ساعت در حالت وب‌گردی مداوم دوام بیاورد.

با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و فشارسنج، این گوشی تجربه‌ی کاربری بسیار شگفت‌انگیزی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین با باتری قدرتمند و سرعت پردازش بالا، گوشی موبایل گلکسی S23 اولترا انتخاب عالی برای افرادی به حساب می‌آید که به دنبال یک گوشی پرقدرت و با کارایی فوق‌العاده هستند. این گوشی با طراحی زیبا و قابلیت‌های عالی، یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال خرید یک گوشی بی‌نظیر فارغ از بحث قیمت هستند.

۲. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 5G یکی دیگر از بهترین محصولات از جنبه باتری به حساب می‌آید. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی و تکنولوژی Super AMOLED Plus و رزولوشن Full HD برای تجربه تماشای با کیفیت تصاویر و ویدیوها مناسب خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی دارای سه لنز با رزولوشن ۶۴مگاپیکسل، ۱۲مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل بوده که امکان عکاسی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. همچنین دوربین سلفی با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل برای عکس‌های شفاف و واضح در شرایط نور کم مناسب است. این گوشی با پردازنده قدرتمند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مناسب برای استفاده طولانی‌مدت یک انتخاب فوق العاده خوب محسوب می‌شود. به لطف قابلیت اتصال به شبکه 5G، این گوشی برای تجربه اینترنت پرسرعت و بازی‌های آنلاین هم مطلوب خواهد بود. بر طبق تجزیه و تحلیل‌های جی‌اس‌ام آرنا این گوشی موبایل می‌تواند تا ۷ ساعت و ۴۲ دقیقه در اجرای بازی‌های ویدیویی، ۱۳ ساعت و ۲۳ دقیقه در حالت پخش محتوای ویدیویی و ۹ ساعت در حالت وب‌گردی دوام بیاورد.

۳. گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 12 4G

موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 12 4G دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ یک محصول بسیار جذاب برای افرادی است که به دنبال خرید گوشی شیائومی هستند. این گوشی به صورت دو سیم کارت بوده و به لطف باتری بسیار قدرتمندی که دارد برای استفاده‌ی طولانی مدت یک انتخاب بسیار مناسب دانسته می‌شود. از طرفی، با استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل در این گوشی می‌توان تصاویر بسیار خوش رنگ و لعابی را به ثبت رساند. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی گوشی با رزولوشن FHD+ تجربه تماشای بی‌نظیری را برای کاربر به دنبال دارد. همچنین، این موبایل دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 680 است که اجرای بازی‌ها و برنامه‌های پرطرفدار را بدون هیچ مشکلی فراهم می‌کند. طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی، همراه با امکانات فنی بالا، آن را به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل کرده است. بر اساس گزارش جی‌اس‌ام آرنا این گوشی قادر است تا ۳۵ ساعت در حالت مکالمه و وب‌گردی و همچنین تا ۲۹ ساعت در حالت پخش محتوای تصویری به راحتی بدون نیاز به کابل شارژ کار کند. 

۴. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5

این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، باتری ۶۰۰۰  میلی‌آمپرساعت و دوربین سه‌گانه ۴۸+۲+۲ مگاپیکسل در حال حاضر به فروش می‌رسد. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 662، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، سیستم عامل MIUI 12 بر اساس اندروید ۱۰، قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات، بلوتوث نسخه ۵، وای‌فای، سنسور اثر انگشت و قطب‌نما، همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل اشاره کرد. با استفاده از قابلیت‌های روتین این گوشی می‌توان تا ۲ روز به راحتی از این گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد بهره‌برداری کرد. به طور کلی، ۳۶ ساعت برای مکالمه، ۱۸ ساعت وب‌گردی و ۱۵ ساعت پخش ویدیو برای این گوشی به ثبت رسیده است. با این اوصاف، از آنجایی که شارژ ارجینال گوشی ۱۸ واتی است، تقریبا ۲ ساعت طول می‌کشد تا باتری گوشی به طور کامل پر شود. این محصول در رنگ‌های آبی و سبز به فروش می‌رسد.

۵. گوشی موبایل هوآوی مدل nova 10 SE

موبایل هوآوی مدل Nova 10 SE در قالب دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به فروش می‌رسد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و فرکانس تازه‌سازی ۹۰ هرتز است. دوربین اصلی آن دارای سه لنز با رزولوشن ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن از رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل بهره می‌برد. همچنین این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۴۰ وات و سیستم عامل اندروید ۱۱ است که در حالت باتری تا ۱۳ ساعت دوام می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حافظه داخلی ظرفیت بالا، پشتیبانی از شبکه‌های 5G، حسگر اثر انگشت، بلوتوث نسخه ۵.۱، NFC، فناوری GPS و GLONASS، ورودی USB Type-C و حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و حسگر قطب نما اشاره کرد.

۶. گوشی موبایل گلکسی A34 5G

گوشی موبایل گلکسی A34 5G با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت یکی از بهترین گزینه‌های مقرون به صرفه برای خرید تلقی می‌شود که در برخی از فروشگاه‌ها به همراه شارژر سامسونگ ویتنامی عرضه می‌شود. این گوشی موبایل دارای دو سیم کارت بوده و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش آن با رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر ۲۰:۹ طراحی شده است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی مجهز به فناوری دیجیتال زوم 4X و فوکوس خودکار است. همچنین دوربین سلفی گوشی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی از قابلیت ثبت حالت‌های مختلف عکاسی مانند پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. گوشی موبایل گلکسی A34 5G از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که امکان استفاده طولانی‌مدت را به خوبی فراهم می‌کند. با استفاده از این گوشی می‌توان ۳۱ ساعت مکالمه، ۱۹ ساعت وب‌گردی و ۲۱ ساعت پخش ویدیو را تضمین کرد. از طرفی، این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 پشتیبانی می‌کند.

قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی از جنبه باتری؛ لیستی که تمامی ندارد!

قطع به یقین محصولات جذاب‌تر دیگری نیز در سطح بازار موجود است که شما را برای خرید وسوسه کند. با این اوصاف، شش محصول موجود در این لیست، جذاب‌ترین گزینه‌ها در طیف قیمتی متنوع تلقی می‌شود. در هر صورت حتما به خاطر داشته باشید که فارغ از بحث قیمت گوشی برای خرید، باتری دستگاه حداقل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد تا حداقل برای یک روز به طور مداوم بتوان از گوشی به راحتی تحت شرایط مختلف بهره‌برداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ARRIIA
    ARRIIA | 1 هفته قبل

    شارژدهی باتری A54 جزو خصوصیات خوبش نیست، خدایی این چه رده‌بندیه؟

مطالب پیشنهادی