کارفرمای برتر سلامت محور

همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد

همراه اول، نخستین اپراتور سلامت کشور، در 5 اردیبهشت 1403 توانست تندیس کارفرمای برتر سلامت محور استان تهران را دریافت کند.

عصر روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403، سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد. در این مراسم، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، تعدادی از معاونان و مدیران وزارت کار و همچنین نمایندگانی از صنایع تولید داخلی حضور داشتند.

در این جشنواره، شرکت همراه اول به‌عنوان کارفرمای برتر سلامت محور استان تهران معرفی شد. مهدی اخوان بهابادی به‌عنوان مدیرعامل شرکت همراه اول به‌دلیل تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید محسوب می‌شود و همچنین به‌خاطر بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت، لوح و تندیس کارفرمای برتر سلامت محور استان تهران را دریافت کرد و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده 195 قانون کار، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره، نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه است.

همچنین بخوانید:
همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد همراه اول یوزکیس سلامت بر بستر 5G را با استفاده از فناوری MEC به تلکام 1402 آورد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال عبادت، مکالمه، غمگین) استراتژی همراه اول در نظام سلامت الکترونیک، همسو با ترند جهانی