کشنده هانوان P9

شرایط فروش کشنده هانوان P9 کامل دیزل – اردیبهشت 1403

شرکت کامل دیزل، با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط پیش فروش جدیدترین محصول این شرکت یعنی کشنده هانوان P9 در اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

شرکت کامل دیزل که در زمستان ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد، با رونمایی از کشنده هانوان P9 در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲، پرقدرت وارد بازار کشنده‌های ایران شد. این کامیون محصول شرکت چینی XCMG است که در سال ۱۹۴۳ تأسیس شد و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت خودروهای سنگین و تجاری و ماشین‌آلات راه‌سازی و معدنی محسوب می‌شود. XCMG اوایل سال ۲۰۲۱ کشنده جدید خود را با نام P9 رونمایی کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز شرایط پیش فروش این محصول را اعلام می‌نماییم.

شرایط پیش فروش کشنده هانوان P9 کامل دیزل – اردیبهشت ۱۴۰۳

کشنده هانوان P9

در این طرح که تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام کنندگان ادامه خواهد داشت، کشنده هانوان P9 با شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی و به‌صورت علی‌الحساب در ۴ مرحله پرداخت با قیمت نهایی ۵ میلیارد تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. شایان ذکر است موعد تحویل این کشنده هفته پایانی شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است.

این کامیون به یک پیشرانه ۱۳ لیتری شش سیلندر خطی ساخت ویچای مجهز است که ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با این موتور، P9 در صدر لیست قوی‌ترین کامیون‌های بازار کشورمان قرار خواهد گرفت. انتقال نیروی موتور هم توسط یک گیربکس ۱۶ دنده اتوماتیک ساخت شرکت چینی فست صورت می‌گیرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: