برقرای تماس بدون ذخیره شماره واتساپ

امکان برقراری تماس بدون نیاز به ذخیره شماره مخاطب در گوشی به واتساپ می‌آید

قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن واتساپ توسعه داده شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برقراری تماس بدون ذخیره شماره واتساپ اشاره کرد.

گزارشات برخی برنامه‌نویسان نشان می‌دهد که متا در حال توسعه شماره‌گیر درون برنامه‌ای در واتساپ است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به ذخیره شماره، با افراد تماس بگیرند.

برقراری تماس بدون ذخیره شماره واتساپ

سال گذشته مطالبی در اخبار تکنولوژی منتشر شد که نشان می‌دادند واتساپ در حال توسعه قابلیتی است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند بدون نیاز به ذخیره شماره افراد با آنان چت کند اما با گذشت یک سال، این ویژگی هنوز به طور کامل در دسترس همه قرار نگرفته است.

حالا هم پس از واتساپ پس از معرفی ویژگی انقلابی خود، شروع به توسعه شماره‌گیر درون برنامه‌ای کرده تا کاربران بدون نیاز به ذخیره شماره واتساپ بتوانند تماس بگیرند.

برقرای تماس بدون ذخیره شماره واتساپ

برقراری تماس بدون ذخیره شماره واتساپ

این شماره‌گیر در واتساپ برای نسخه بتای اندروید در ورژن 2.24.9.28 مشاهده شده و می‌تواند امکان استفاده از این شبکه اجتماعی را برای بسیاری آسان‌تر کند. علاوه بر این قابلیت، واتساپ روی ویژگی دیگری نیز کار می‌کند که با نام «گروه مخفی» بوده و کاربران می‌توانند گروه‌هایشان را از دسترس همه پنهان کنند.

در نسخه بتای 2.24.9.20 واتس اپ که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده، تنها اعضای دعوت شده می‌توانند گروه را پیدا کرده و به آن اضافه شوند.امکان چت مخفی در واتساپ

البته ذکر این نکته نیز لازم است که تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای از طرف متا در خصوص زمان عرضه رسمی این قابلیت‌ها منتشر نشده و مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی‌ها برای همه کاربران در دسترس خواهند بود.

تمام این قابلیت‌های ذکر شده می‌توانند مسیر واتساپ را تغییر داده و توازن قدرت را در برابر تلگرام عوض کند. در دو سال گذشته واتساپ به قابلیت‌های واقعا کاربردی مانند امکان ساخت کانال مجهز شده و پیش بینی می‌شود که در سال جاری هم تغییرات قابل توجهی در این شبکه اجتماعی محبوب رخ خواهد داد.

در گجت نیوز بخوانید:
بساط واتساپ و تلگرام با فشار چین، از اپ استور اپل جمع می‌شود واتساپ به‌دنبال افزایش تعداد چت های قابل پین شدن است آموزش نصب واتساپ روی گوشی های قدیمی و جدید سامسونگ و شیائومی ۱۳ ترفند جذاب و کاربردی در واتساپ که احتمالا از آنها بی خبر هستید قابلیت ثبت نام با ایمیل در واتساپ، برگ برنده این پیام رسان در برابر تلگرام است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*