بازی Squad Busters سوپرسل

بازی Squad Busters،‌ ساخته جدید سازندگان کلش آف کلنز در راه است

استودیو بازی‌سازی سوپرسل که صاحب کلش آف کلنز است، به‌زودی از یک بازی پرطرفدار چندنفره آنلاین دیگر به‌نام Squad Busters رونمایی خواهد کرد.

استودیو سوپرسل که بیشتر به خاطر بازی Clash of Clans شناخته می‌شود، به‌زودی جدیدترین اثر خود را عرضه خواهد کرد. Squad Busters، اولین بازی جهانی این استودیو بعد از گذشت بیش از پنج سال، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت (۱۹ می) برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر خواهد شد.

بازی Squad Busters سوپرسل

این بازی در زمان نگارش این متن، به‌صورت نرم‌ راه‌اندازی (soft-launch) در برخی کشورهای منتخب در دسترس قرار گرفته است. اگر در کانادا، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، سوئد، نروژ، فنلاند یا سنگاپور زندگی می‌کنید، هم‌اکنون می‌توانید بازی را دانلود کنید.

Squad Busters یک بازی مولتی‌پلیر ۱۰ نفره است که در آن طی ۴ دقیقه هر مسابقه، باید به ساختن تیم خود بپردازید. هدف بازی جمع‌آوری جواهرات بیشتر نسبت به بازیکنان حریف است. در ابتدا شما تنها با یک واحد شروع می‌کنید، اما با پیشروی در هر مسابقه، می‌توانید شخصیت‌های خود را ارتقا دهید و با دشمنان روی نقشه مبارزه کنید تا قوی‌تر شوید.

بازی Squad Busters سوپرسل

سوپرسل به‌شدت روی همکاری با دیگر بازی‌های مجموعه خود، از جمله Brawl Stars و Clash Royale تکیه کرده است. همانطور که معمولاً در بازی‌های سوپرسل می‌بینیم، این بازی هم برای اینکه همه بتوانند از آن لذت ببرند، منحنی یادگیری آسانی دارد. تا چند هفته دیگر این بازی به‌صورت رسمی روی تمامی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل در دسترس خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
۱۰ بازی کامپیوتری ترسناک که براساس داستان واقعی ساخته‌ شده‌اند بهترین بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور اندروید که شما را از کار و زندگی می‌اندازند! مارس ۲۰۲۴، یک ماه پر از بازی های ویدیویی برای تمام سلایق بهترین بازی های ورزشی برای iOS و اندروید + لینک دانلود بازی Resident Evil 4 با گرافیک کنسولی برای آیفون ۱۵ پرو منتشر شد