کسب درامد از بازی آنلاین

با این بازی‌ها، به سادگی کسب درآمد کنید

بسیاری از گیمرها نه تنها برای بازی کردن پولی دریافت نمی‌کنند بلکه برای خرید، دانلود و استفاده از بازی‌ها هزینه می‌کنند. با این حال روش‌هایی برای کسب درآمد از بازی‌ها وجود دارد که در ادامه این مطلب گجت نیوز به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در صورتی که به دنبال راهی می‌گردید تا در کنار کسب درآمد خود، اوقات خوبی را سپری کنید با این مطلب همراه گجت نیوز باشید. در دهه‌های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی، بازی‌های آنلاین نیز تا حد چشمگیری پیشرفت کرده و به منبع بزرگی برای کسب درآمد تبدیل شده‌اند. اکنون گیمرها دیگر بازی‌ها را فقط برای سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب نمی‌کنند، بلکه به کمک هوش و استعداد خود با این بازی‌ها به درآمد می‌رسند.

به یاد داشته باشید به خاطر تحریم‌ها، امکان کسب درآمد مستقیم از برخی از این بازی‌ها در ایران وجود ندارد و شما باید از ابزارهای گذر از تحریم و حتی حساب‌های پی پال برای برداشت وجه خود استفاده کنید. برای بازی‌هایی که بر پایه رمزارزها هستند؛ محدودیت‌های کمتری وجود دارد.

ما در این مطلب قصد داریم تا به شما بازی‌های درآمدزایی را معرفی کنیم که می‌توانید به راحتی از طریق آن‌ها به کسب درآمد برسید؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دسته‌بندی بازی‌ها برای کسب درآمد

در ماه‌های اخیر، بازی‌هایی که از طریق آن‌ها کاربران می‌توانند به درآمد برسند و پول نقد یا ارزهای دیجیتال به دست آورند بسیار محبوب شده‌اند. کاربران این بازی‌های پول‌ساز، از تمام نقاط دنیا هستند و همین موضوع باعث شده تا ارتباط افراد با هم بیشتر شود.

کسب درآمد از بازی

اما سوالی که ذهن اکثر کاربران را به خود مشغول می‌کند، این است که آیا این بازی‌ها دسته‌بندی خاصی دارند؟ بله؛ بازی‌هایی که گیمرها می‌توانند از طریق آن به درآمدزایی برسند در دو دسته قرار می‌گیرند:

  1. دسته اول: دسته اول، همان بازی‌های آنلاین هستند که کاربران می‌توانند به صورت آنلاین آن‌ها را دانلود و روی گوشی یا رایانه خود نصب کنند. سپس با انجام هر مرحله از بازی، سکه یا دارایی به دست می‌آورید؛ زمانی که این دارایی‌ها به حد قابل قبولی رسید می‌توانید آن‌ها را در بازارهای آنلاین بفروشید و به پول نقد تبدیل کنید. برای مثال در بازی‌هایی مانند WoW بسیاری از کاربران با فارم کردن و فروش آیتم‌ها کسب درآمد می‌کنند.
  2. دسته دوم: این دسته بازی‌های کریپتویی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید ارز دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین و … بدست آورید.

در ادامه این مطلب قصد داریم  لیست بهترین بازی های درآمدزا ارز دیجیتال را به صورت جداگانه بررسی کنیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی بازی‌های درآمدزا

همان طور که در بخش دسته‌بندی‌ها به کسب درآمد از طریق بازی‌های کریپتویی اشاره کردیم، تمامی کاربران می‌توانند با انجام این بازی‌ها به درآمدزایی برسند. البته درآمد آن‌ها ارزهای دیجیتال خواهد بود که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای خرید قابلیت‌های پیشرفته استفاده نمایند؛ همچنین می‌توانند دارایی‌های خود را در بازار آنلاین به پول نقد تبدیل کنند.

در این بخش بهترین بازی‌های درآمدزا اندروید را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

بازی The Sandbox

اگر به دنبال یک بازی جذاب هستید که در آن از فناوری بلاک چین استفاده شده باشد، پیشنهاد ما به شما بازی The sandbox است. تقریبا می‌شود گفت که این بازی حال و هوایی شبیه به بازی جذاب ماینکرفت دارد؛ در نتیجه بازی حول محور خرید و فروش زمین، مزرعه و دیگر آیتم‌ها انجام می‌شود. با خرید و فروش این زمین‌ها کاربران بازی به درآمدزایی می‌رسند؛ البته باید این نکته را بدانید که درآمدزایی در این بازی با ارزهای دیجیتال است و اگر قصد دارید آن را به پول نقد تبدیل کنید باید ارزهای خود را در بازارهای آنلاین به فروش برسانید.

کسب درآمد از بازی

بازی سند باکس از فناوری توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) استفاده می‌کند؛ پس تمام دارایی‌های درون بازی متعلق به بازیکن خواهد بود. خوشبختانه این بازی برای کامپیوتر، اندروید و آی او اس منتشر شده است.

بازی Gods Unchained

Gods Unchained کسب درآمد

بازی Gods Unchained نیز مانند بازی سند باکس یک بازی بلاک چین است و از فناوری توکن‌های غیرقابل تعویض NFT استفاده کرده است. در این بازی کاربران کارت‌های دیجیتالی و ارز اتریوم دریافت می‌کنند؛ در صورتی که قصد دارید ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنید باید آن‌ها را در بازار آنلاین بفروشید. خبر خوب این است که این بازی برای تمامی کاربران از کامپیوتر گرفته تا اندروید و آی او اس رایگان است.

بازی Axie Infinity

اگر جزو کسانی هستید که از مبارزه با هیولاهای ترسناک لذت می‌برید بازی Axie Infinity مناسب‌ترین بازی برای شما خواهد بود. در این بازی، بازیکنان تنها باید هیولاهای axie را پرورش دهند و با دیگر هیولاها مبارزه کنند. این بازی نیز مانند بازی‌های قبل با فناوری بلاک چین اتریوم ساخته شده است؛ همچنین از فناوری NFT نیز پشتیبانی می‌کند. پس تمام دارایی‌ها در بازی متعلق به بازیکن خواهد بود!

کسب درآمد از بازی موبایل

کاربران برای به دست آوردن توکن مدیریت هیولاها AXS و توکن پرورش و مبارزه با هیولا SLP باید در مسابقاتی که در بازی اس شرکت نمایند. برای دانلود بازی‌های درآمدزا ارز دیجیتال می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی یا وب‌سایت‌های معتبر مراجعه نمایید؛ خوشبختانه اکثر بازی‌های کریپتویی برای بازیکنان رایگان است. همچنین بازی Axie Infinity برای تمامی کاربران آی او اس، اندروید و کامپیوتر در دسترس است.

بازی لیگ پادشاهی‌ها

اگر به دنبال بازی‌های ویدئویی استراتژیک گروهی هستید، پیشنهاد ما به شما League of Kingdoms است. در این بازی می‌توانید حکومت خود را بسازید و از منابع طلا، غذا و سایر امکانات استفاده نمایید. بازیکنان در بازی با دریافت توکن LOKA به درآمدزایی می‌رسند؛ همچنین می‌توانند آیتم‌ها و سایر امکانات خدماتی را مانند نیروهای نظامی، ساختمان‌ها و منابع را در بازار بازی بفروشند.

دانلود بازی های درآمدزا ارز دیجیتال

با فروش این خدمات و دارایی‌ها، گیمرها می‌توانند به درآمدزایی برسند و آن را به پول نقد تبدیل کنند. بازی لیگ پادشاهی‌ها برای تمامی کاربران از جمله اندروید و آی او اس و کامپیوتر در بازار عرضه شده است.

بازی EmberSword

اگر به دنبال ماجراجویی، تجارت و خرید فروش هستید، بهتر است که سراغ بازی EmberSword بروید. این بازی سه بعدی جذاب،  به بازیکنان یک دنیای جذاب و فانتزی را نشان می‌دهد که می‌توانند با خرید و فروش توکن‌ها در آن به کسب درآمد برسند.

خوشبختانه این بازی جذاب نیز مانند سایر بازی‌های بلاک چین، از فناوری غیرقابل تعویض NFT استفاده کرده است؛ پس تمام دارایی بازیکنان در بازی متعلق به خودشان است و می‌توانند آن‌ها را در بازارهای مربوطه به فروش برسانند.

به خاطر داشته باشید که درآمد شما در بازی ارز دیجیتال اتریوم است؛ در صورتی که قصد دارید ارزش دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنید باید آن‌ها را در بازار فروش آنلاین بفروشید.

بازی CryptoKitties

اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه خاصی به گربه‌ها دارند و قصد دارند صاحب چندین گربه شوند، بهتر است همین حالا بازی CryptoKitties را دانلود نمایید.

بازی های درآمدزا

در این بازی شما با خرید و فروش گربه‌ها به درآمدزایی می‌رسید؛ علاوه بر این چون این بازی هم از فناوری بلاکچین و توکن غیرقابل تعویض استفاده کرده تمام گربه‌هایی که در بازی به دست می‌آورید، متعلق به شماست و می‌توانید با آن‌ها کسب درآمد کنید. تنها باید این نکته را بدانید که گربه‌ها را باید دربازار خود بازی بفروشید و اتریوم دریافت کنید.

در صورتی که قصد تبدیل اتریوم به وجه نقد را دارید می‌توانید این کار را در صرافی‌های رمزارز داخلی انجام دهید.

دانلود این بازی‌های درآمدزا اندروید، به تمامی افراد این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آن‌ها را دانلود کنند؛ سپس با خرید و فروش خدمات، سکه‌ها و ارزهای دیجیتال خود به درآمد خوبی برسند.

با دانلود بازی‌های آنلاین، پولدار شوید!

در چند سال اخیر، قابلیت‌های کاربردی و متنوعی به بازی‌های انلاین اضافه شده است. یکی از این قابلیت‌‌ها کسب درآمد از طریق انجام مراحل، دریافت و فروش سکه‌ها و سایر خدمات بازی است.

اکنون به معرفی چند بازی آنلاین خواهیم پرداخت:

بازی CS:GO

بازی Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص در جهان است که فرصت‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق فروش آیتم‌ها و اسکین‌های بازی فراهم می‌کند. بازیکنان می‌توانند اسکین‌های مختلف اسلحه، چاقو، و دیگر تجهیزات را در بازار داخلی بازی و یا سایت‌های خارجی معامله کنند. قیمت‌های این آیتم‌ها بر اساس ندرت، طراحی و تقاضای بازار متغیر است، و برخی از اسکین‌ها می‌توانند به قیمت‌های بسیار بالایی فروخته شوند.

کسب درآمد از کانتر

علاوه بر معاملات مستقیم، بازیکنان می‌توانند در رویدادهای خاص بازی شرکت کنند تا صندوق‌های جایزه که حاوی آیتم‌های ارزشمند هستند به دست آورند. با افزایش مهارت و برنده شدن در مسابقات، شانس دریافت آیتم‌های بهتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر نیز افزایش می‌یابد.

بهتر است به یاد داشته Valve قوانین سخت‌گیرانه‌ای در خرید و فروش آیتم‌های بازی دارد و بهتر است پیش از هر چیز، به این قوانین توجه کنید.

بازی Second Life

بازی زندگی دوم second life جزو بازی‌های انلاین نسبتا قدیمی به شمار می‌رود. در این بازی، بازیکنان شاهد یک دنیای مجازی جذاب و سه بعدی هستند که می‌توانند در آن به هر چه که می‌خواهند برسند. بسیاری از کاربران از این بازی برای کسب درآممد، تعاملات اجتماعی با سایر افراد و … استفاده می‌کنند.

کسب درآمد از بازی سکند لایف

خوشبختانه این بازی برای سیستم عامل آی اوس، ویندوز و اندروید در دسترس است اما از طرفی در کشور ما دسترسی به این بازی تنها با استفاده از ابزارهای تغییر آیپی ممکن است.

بازی Swagbucks

اگر به دنبال بازی می‌گردید که با انجام هر مرحله و آیتم آن پولدار شوید بازی swagbucks را همین حالا دانلود کنید.

بازیکنان در این بازی با انجام مراحل مختلف امتیازاتی دریافت می‌کنند؛ سپس می‌توانند این امتیازات را به جوایز گوناگون تبدیل کنند. این جوایز شامل کارت هدیه و پول نقد می‌باشد؛ کاربران سیستم عامل اندروید و آی او اس هم اکنون می‌توانند با دانلود بازی درآمدزا، پولدار شوند.

بازی Mistplay

بازی Mistplay را دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید؛ سپس یک حساب کاربری برای خودتان بسازید.

بازی میست پلی

با انجام مراحل بازی و آیتم‌های مختلف کارت هدیه و پول نقد دریافت خواهید کرد. از گیفت کارت‌های خود می‌توانید در فروشگاه‌ها و بازی‌های آنلاین مانند کالاف دیوتی، پابجی، گوگل پلی و آمازون استفاده نمایید.

بازی fortnite

خبر خوب این است که تمامی کاربران از اندروید گرفته تا ویندوز و لینوکس می‌توانند این بازی گروهی جذاب را نصب کرده و از طریق آن درآمدزایی کنند. این ویدئو گیم جذاب دو حالت battle royal  و creative  دارد که بازیکنان بسته به سلیقه خود حالت بازی را مشخص می‌کنند.

بازی فورتنایت

در حالت Battle Royale، شرکت‌کنندگان باید در یک جزیره فرود بیایند و با یکدیگر رقابت کنند تا تنها یک نفر به عنوان آخرین بازمانده از این مبارزه بیرون برود.

در حالت Creative، بازیکنان می‌توانند دنیای خود را بسازند و با یکدیگر بازی کنند. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از خلاقیت خود استفاده کرده و جهان‌های دلخواه خود را طراحی کنند. همچنین، در این بازی، امکان فروش آیتم‌ها برای کسب درآمد وجود دارد؛ بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی که در جهان‌های خود طراحی کرده‌اند را به دیگر بازیکنان بفروشند و از فروش این آیتم‌ها درآمد کسب کنند.

بازی Rewardia

کسب درآمد از بازی

این بازی برای افرادی که علاقه‌مند به کسب درآمد از فعالیت‌های آنلاین هستند، یک فرصت مناسب است. این پلتفرم به کاربران فضایی می‌دهد تا با انجام وظایف مختلف مانند بازی کردن، تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی‌ها و سایر فعالیت‌ها امتیاز بگیرند. این امتیازات سپس قابل تبدیل به جوایز مختلفی مانند کارت‌های هدیه، گیفت‌کارت و حتی پول نقد هستند. این پلتفرم از سال 2022 در دسترس بوده و هنوز برای کاربران پلتفرم‌های اندروید و iOSدر دسترس است.

بازی World of Warcraft

بازی World of Warcraft یک بازی آنلاین چندنفره در دنیای خیالی آزروت است، که شما می‌توانید با انتخاب یکی از دو جناح، متحدان یا هوردها، در ماجراجویی‌های متعدد شرکت کنید.

کسب درآمد از WOW

راه‌های کسب درآمد

  • فروش آیتم‌های درون بازی: شما می‌توانید طلا، تجهیزات، جوایز و حیوانات خانگی را به سایر بازیکنان یا از طریق سایت‌های واسطه‌ای بفروشید.
  • فعالیت در بازارهای داخل بازی: استفاده از بازارهای داخلی بازی برای خرید و فروش موارد مختلف در بازی نه تنها امتیاز دارد بلکه درامدزا نیز خواهد بود.
  • فروش و خرید از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص: با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص برای فروش و خرید آیتم‌های درون بازی می‌توانید وجه نقد دریافت کنید.

بازی Dota 2

Dota 2 یک بازی ویدئویی گروهی رایگان در میدان جنگ است؛ که توسط شرکت Valve Corporation طراحی و در سال 2013 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز و لینوکس منتشر شد.

کسب درآمد از بازی دوتا ۲

  • گیم‌پلی: در این بازی، دو تیم پنج نفره به رقابت می‌پردازند تا ساختمان اصلی تیم حریف را نابود کنند. هر بازیکن یک قهرمان را کنترل می‌کند که دارای توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فرد است.

منابع کسب درآمد از بازی dota2

  1. فروش آیتم‌ها: با فروش آیتم‌های درون بازی مانند قهرمانان و آیتم‌های قدرت‌بخش به بازیکنان دیگر یا سایت‌های مربوطه، می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.
  2. ویدیو بازی‌ها: پخش زنده بازی‌ها در استریم برخی پلتفرم‌ها مانند یوتیوب می‌تواند یک راه خوب برای کسب درآمد از طریق تبلیغات باشد.

با استفاده از این روش‌ها، می‌توانید به عنوان یک گیمر حرفه‌ای در Dota 2 به درآمد قابل توجهی دست یابید. البته باید این نکته را بدانید که امروزه نه تنها با پخش ویدیو بازی dota2، بلکه با پخش زنده تمامی بازی‌های آنلاین در استریم می‌توانید بازدید خود را افزایش دهید و از طریق تبلیغات به درآمد خوبی برسید.

چند پلتفرم استریم بازی:

  1. توییچ (Twitch)
  2. یوتیوب
  3. آپارات گیم
  4. استیم (Steam)
  5. فیس‌بوک

به همین راحتی تنها با دانلود یک یا چند بازی از گوگل پلی استور یا وب‌سایت‌های معتبر، نه تنها می‌توانید در اوقات فراغت خود سرگرم شوید بلکه می‌توانید به درآمدزایی برسید.

البته باید این نکته را بدانید که هر بازی، مسابقه و … شرایط و سیاست‌های مخصوص خود را دارد که باید آن‌ها را خوانده و رعایت کنید.

سوالات متداول در مورد کسب درآمد از بازی

در اینجا پرسش و پاسخ درباره کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی با فرمت مورد نظر شما آماده شده است:

  •  چگونه می‌توان از طریق بازی‌های آنلاین درآمد کسب کرد؟پاسخ: روش‌های متعددی برای کسب درآمد از بازی‌های آنلاین وجود دارد، از جمله فروش آیتم‌های درون بازی، شرکت در مسابقات و تورنمنت‌های پولی، و استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Twitch یا YouTube برای پخش زنده بازی‌ها. همچنین، برخی بازی‌ها امکان کسب ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم را فراهم می‌آورند که می‌توان آن‌ها را به پول نقد تبدیل کرد.
  •  آیا کسب درآمد از بازی‌ها به سرمایه اولیه نیاز دارد؟
    بستگی به نوع بازی و روش کسب درآمد دارد. برخی بازی‌ها مانند بازی‌های مبتنی بر بلاکچین ممکن است نیاز به خرید اولیه داشته باشند، در حالی که دیگر بازی‌ها ممکن است رایگان باشند و تنها نیاز به صرف وقت و توسعه مهارت داشته باشند.
  • کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی چقدر می‌تواند پایدار باشد؟
    این موضوع بستگی به عوامل متعددی دارد، از جمله نوع بازی، میزان مهارت و تعهد بازیکن، و تغییرات بازار. با این حال، برخی از گیمرها توانسته‌اند از طریق پخش زنده، تبلیغات و حمایت مالی مستمر، درآمد پایداری کسب کنند.
  • آیا کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی به تجهیزات خاصی نیاز دارد؟
    بله، بسته به نوع بازی و سطح حرفه‌ای شدن، ممکن است نیاز به سخت‌افزارهای قدرتمند، اتصال اینترنت پایدار و تجهیزات جانبی مانند میکروفون و دوربین برای پخش زنده باشد.
  • آیا کسب درآمد از بازی‌ها مستلزم صرف زمان زیادی است؟
    بله، معمولاً کسب درآمد از بازی‌ها نیازمند تعهد زمانی قابل توجهی است، چه از طریق توسعه مهارت‌های بازی و چه از طریق ساخت محتوا و پخش زنده. بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به عنوان شغل تمام وقت به این فعالیت‌ها می‌پردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*