جایزه 10 میلیون دلاری برای سه هکر ایرانی

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای دستگیری 3 هکر ایرانی

صفحه توییتری برنامه پاداش برای عدالت، وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای دستگیری 3 هکر ایرانی خبر داده است.

حساب توییتری برنامه «پاداش برای عدالت» که زیرمجموعه سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا محسوب می‌شود، اخیرا با انتشار توییتی به زبان فارسی، از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای کمک به دستگیری هکرهای ایرانی خبر داده است.

دولت آمریکا برای دستگیری سه هکر ایرانی جایزه گذاشت

برنامه پاداش برای عدالت با انتشار اطلاعیه‌ای به زبان فارسی در قالب یک توییت، اطلاعاتی درباره هویت سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س» و «ح.ه» به‌عنوان هکرهای وابسته به دولت ایران منتشر کرده و اعلام کرده که برای ارائه هر اطلاعاتی که به دستگیری این سه فرد کمک کند، پاداشی تا سقف 10 میلیون دلار خواهد پرداخت.

جایزه 10 میلیون دلاری دولت آمریکا برای دستگیری هکرهای ایرانی

این نهاد مدعی است که این سه نفر تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران، حملاتی به بیش از 12 شرکت آمریکایی، وزارت خزانه‌داری و وزارت امور خارجه ترتیب داده‌اند.

بیشتر بخوانید:
تمام پلتفرم های مرتبط با بازی در ایران فیلتر شده است شروع برخورد و مسدودسازی پیج های اینستاگرامی توسط پلیس در قالب طرح نور خداحافظی با اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس در ایران؛ ایلان ماسک تیر خلاص را زد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*