آپدیت HyperOS گوشی پوکو F4

آپدیت HyperOS مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی شیائومی پوکو F4 منتشر شد

پوکو اف 4 – Poco F4 تازه‌ترین گوشی شیائومی است که آپدیت HyperOS مبتنی بر اندروید 14 را دریافت می‌کند. حجم و سایر جزئیات این بروزرسانی را در ادامه بخوانید.

اخیرا کاربران گوشی‌های چهار ساله سری Mi 10 شیائومی به هایپر او اس دسترسی پیدا کردند. آن آپدیت البته مبتنی بر اندروید 13 بود؛ ولی برای گوشی جدیدتر پوکو F4، آپدیت HyperOS بر پایه اندروید 14 منتشر شده است. این گوشی در سال 2022 با اندروید 12 وارد بازار شد و سپس آپدیت اندروید 13 را با MIUI 14 دریافت کرد.

آپدیت جدید اما با شماره ورژن OS 1.0.1.0.ULMMIXM، حجمی حدود 5 گیگابایت دارد و حامل وصله امنیتی آوریل 2024 هم است. حالا کاربران می‌توانند خوشحال باشند با یک گوشی میان رده که دو سال هم از عمرش گذشته است؛ تازه‌ترین ورژن اندروید، تازه‌ترین پوسته اندرویدی شیائومی و آخرین وصله امنیتی گوگل را در اختیار دارند.

آپدیت HyperOS شیائومی پوکو F4

پیش‌تر بررسی سیستم عامل شیائومی هایپر او اس (مبتنی بر اندروید ۱۴) را به‌تفصیل انجام داده بودیم؛ اما به‌طور خلاصه باید بگوییم که این بروزرسانی؛ انیمیشن‌های روان‌تر، آپشن‌های شخصی‌سازی بیشتر و تجربه کاربری بهتری را به‌همراه می‌آورد.

ناگفته نماند که فعلا این آپدیت برای ثبت‌کنندگان در پلتفرم Mi Pilot در دسترس است؛ بنابراین رسیدن آن به همه کاربران پوکو F4 شاید کمی زمان ببرد.