بروزرسانی تلگرام

تلگرام با ده‌ها قابلیت جدید و جذاب بروزرسانی شد + امکانات

جدیدترین بروزرسانی تلگرام با انبوهی از قابلیت‌های جدید و جذاب برای کاربران نسخه معمولی و پرمیوم Telegram منتشر شد که در ادامه می‌بینید.

تلگرام، پیام‌رسان محبوب جهان با ۱۵ قابلیت جدید حسابی سر و صدا کرده است. این برنامه که طبق گفته مدیرعامل آن، پاول دورف به تازگی از مرز ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و به‌زودی شاهد یک میلیارد کاربر تلگرام فعال ماهانه خواهیم بود، همچنان در حال نوآوری است.

پروفایل من، جذاب‌تر از همیشه

یکی از قابلیت‌های جدید، بخش My Profile (پروفایل من) در تنظیمات است. حالا می‌توانید ببینید دیگران پروفایل شما را چگونه مشاهده می‌کنند و در صورت نیاز، به سادگی آن را ویرایش کنید. اگر تاریخ تولدتان را در تلگرام ذخیره کرده باشید، در روز تولدتان با انیمیشن‌های بادکنک و کاغذ رنگی در صفحه پروفایلتان غافلگیر خواهید شد!

بروزرسانی تلگرام

ارتقا صفحه پروفایل من با بروزرسانی تلگرام

تلگرام همچنین با نمایش بنرهایی در لیست چت‌ها، شما را از تولد دوستانتان مطلع می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که تاریخ تولد شما به‌صورت پیش‌فرض فقط برای مخاطبان قابل مشاهده است و می‌توانید این تنظیم را در بخش حریم خصوصی خود تغییر دهید.

کسب درآمد از تلگرام با خرید و فروش نام کاربری

بخش جدیدی به نام Channels (کانال‌ها) در رابط جستجو اضافه شده است. این بخش، کانال‌های مرتبط با علایق شما را پیشنهاد می‌دهد. اگر مدیر کانال هستید، می‌توانید یک پیش‌نمایش از آخرین پست را در بالای بخش بیوگرافی در صفحه پروفایل خود قرار دهید تا مخاطبان با موضوع کانال شما آشنا شوند.

بروزرسانی تلگرام

همچنین، مدیران کانال می‌توانند حداکثر تعداد واکنش (ایموجی‌های قابل انتخاب زیر پست‌ها) را مدیریت کنند. تلگرام حالا اجازه اتصال نام کاربری کلکسیونی (یعنی نام کاربری که قابلیت خرید و فروش دارد) را به حساب کاربری یا کانال شما می‌دهد. پس از اتصال، نام کاربری در پروفایل شما به نمایش در می‌آید و جزئیاتی مانند قیمت و زمان خرید آن نیز قابل مشاهده خواهد بود.

تلگرام همچنان به امکانات جدید برای کاربران عادی و پریمیوم اضافه می‌کند

با قابلیت اشتراک گذاری زنده موقعیت مکانی با دوستان یا گروه‌ها، حالا می‌توانید مدت زمان اشتراک گذاری را افزایش دهید و حتی آن را به صورت نامحدود تنظیم کنید! همچنین می‌توانید از واکنش‌ها به استوری‌های تلگرام مانند لایک و دیس‌لایک باخبر شوید. علاوه بر این، گزینه جدیدی به شما امکان کنترل افرادی که می‌توانند به استوری‌های شما واکنش نشان دهند را خواهد داد.

بروزرسانی تلگرام

قابلیت Instant View (نمایش لحظه‌ای) تلگرام که به باز کردن سریع و بدون معطلی صفحات وب در خود برنامه کمک می‌کرد، حالا برای نسخه دسکتاپ هم در دسترس است.

گزینه جدیدی برای نمایش تبلیغات در برنامه در اختیار کاربران تلگرام پرمیوم قرار گرفته است. این قابلیت به گفته تلگرام برای کسب‌وکارها و کاربرانی که می‌خواهند نحوه نمایش تبلیغات خود را بررسی کنند می‌تواند مفید باشد.

بروزرسانی تلگرام

مشاهده ناشناس استوری‌ها با بروزرسانی تلگرام

علاوه بر این، کاربران نسخه پرمیوم تلگرام می‌توانند ایموجی‌های متحرک و سفارشی را به نظرسنجی‌ها اضافه کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند استوری‌ها را به صورت ناشناس تماشا کنند، بدون اینکه کسی متوجه حضورشان شود. با نگه داشتن انگشت خود روی یک استوری و انتخاب گزینه View Anonymous (نمایش ناشناس) می‌توانید این قابلیت را فعال کنید و برای ۲۵ دقیقه آینده به صورت ناشناس استوری‌ها را ببینید.

پیشینه خبر:
تلگرام دارایی های کاربران ایرانی را مسدود کرد پرداخت با تتر در شبکه TON تلگرام ممکن شد بساط واتساپ و تلگرام با فشار چین، از اپ استور اپل جمع می‌شود با آپدیت جدید تلگرام می‌توانید استیکرها را به‌سلیقه خود سفارشی کنید تلگرام بیزنس آمد؛ نسخه تجاری تلگرام چه امکاناتی دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*