Banner Image
بهترین ایده‌های کیک ولنتاینی؛ عشق زندگی‌تان را غافلگیر کنید!

بهترین ایده‌ های کیک ولنتاینی؛ عشق زندگی‌تان را غافلگیر کنید!

امتیاز دهید

یکی از زیباترین مناسبت‌های عاشقانه سال، روز ولنتاین است که می‌توان آن را با خرید کیک و کادو جشن گرفت. درست است که این روز برای نشان دادن عشق و علاقه به شریک احساسی در نظر گرفته شده، اما می‌تواند با یک‌ ایده خلاقانه خاطره‌انگیز و به یادماندنی‌تر شود. معمولا کیک مخصوص ولنتاین، قرمز رنگ است و طرح عاشقانه دارد. البته ایده‌های خاص و منحصربه‌فرد زیادی برای سفارش این آیتم و رمانتیک کردن ولنتاین وجود دارد. این روز‌ها انواع کیک ولنتاین با داشتن طرح‌ها و مدل‌های جذاب و متنوع، با نماد‌های عاشقانه و المان‌های ولنتاین تزئین می‌شوند. تکه‌های شکلات، انواع گل و عروسک‌های فوندانتی تنها بخشی از‌ ایده‌های جذاب برای تزئین کیک ولنتاین هستند. در این مطلب از پیندو همراه ما باشید تا با بررسی ایده کیک ولنتاینی به شما کمک کنیم که این روز خاص و به یادماندنی را در کنار عشق زندگیتان جشن بگیرید.

کیک ولنتاین عاشقانه

یک طراحی رمانتیک و عاشقانه، جذاب‌ترین‌ ایده کیک ولنتاینی محسوب می‌شود. معمولا کیک‌های ولنتاین با قلب و گل و عروسک‌های عاشقانه دختر و پسر تزئین می‌شوند و ترکیبی از رنگ‌های شاد و جذابی مثل سفید و قرمز و صورتی هستند. در ادامه چند تا از محبوب‌ترین کیک‌های ولنتاین عاشقانه را معرفی می‌کنیم.

کیک قلبی ساده

یکی از‌ ایده‌های شیک و ساده برای خرید کیک ولنتاین عاشقانه، کیک‌های ساده دایره‌ای هستند. این کیک‌ها به‌صورت خامه‌ای و به رنگ سفید تهیه شده و با قلب‌های کوچک قرمز تزئین شده‌اند.

کیک با استفاده از گل طبیعی

یک‌ ایده کیک ولنتاینی زیبا، استفاده از گل طبیعی برای تزئین کیک است. شما می‌توانید یک کیک ساده سفید صورتی بخرید و از قنادی بخواهید که آن را با یک گل طبیعی تزئین کند. این گل که با نخ کنفی به دور کیک بسته می‌شود، بهتر است گل مورد علاقه پارتنرتان با رنگ دلخواه او باشد.

کیک با استفاده از گل طبیعی

یک‌ ایده کیک ولنتاینی زیبا، استفاده از گل طبیعی برای تزئین کیک است

کیک قلبی برجسته

یک ایده کیک ولنتاینی ساده و جذاب، سفارش یک کیک قلبی با طرح‌های برجسته است. این کیک که به‌صورت خامه‌ای و به رنگ سفید تهیه می‌شود، با قلب‌های قرمز برجسته تزئین شده است.

کیک طرح Love

این کیک که به صورت قلبی درست می‌شود، ترکیب جذابی از رنگ‌های سفید و قرمز است. یک کیک دایره‌ای سفید را در نظر بگیرید که دور آن خامه کشی شده و یک قلب بزرگ قرمز بر روی آن طراحی شده است. یک تاپر Love هم روی آن قرار گرفته و از کاکائو و شکلات هم در قسمت‌های خاصی استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد این کیک ولنتاین عاشقانه یک ایده خوشمزه و جذاب برای یک شب متفاوت است.

بیشتر بخوانید:ایده کادو ولنتاین و جادوی عشق در هدیه‌های خاص

کیک طرح کاپل عاشق

یک طرح جذاب برای‌ ایده کیک ولنتاینی، استفاده از تصویر فانتزی یک دختر و پسر عاشق است که همدیگر را در آغوش گرفته‌اند. صبر کنید! این تنها نکته جذاب این مدل از کیک ولنتاین عاشقانه نیست. کیک کاپل عاشق یک کیک دایره‌ای نسبتا بزرگ است که خامه کشی شده و با قلب‌های کوچک و بزرگ غیر خوراکی تزئین می‌شود‌. دور آن هم می‌تواند یک متن خاص مثل I Love You نوشته شود.

کیک ولنتاین لاکچری

ایده‌های کیک ولنتاین لاکچری برای مراسم‌های لوکس و مجلل مناسب هستند. کیک‌های شیک و لاکچری ولنتاین چند طبقه بوده و با گل‌های رز قرمز و ورقه‌های طلایی رنگ خوراکی تزئین می‌شوند. شما می‌توانید یک کیک ولنتاین لاکچری سفارش دهید و با قرار دادن حلقه ازدواج یا کادوی کوچک خود در کیک، شریک احساسی یا همسرتان را سورپرایز کنید.

کیک چند طبقه با رگه‌های طلایی رنگ

یک کیک مشکی چند طبقه را تصور کنید که رگه‌های طلایی رنگ دارد و در هر طبقه، با چند رز قرمز تزئین شده است. این کیک که برای مراسم‌های عاشقانه بزرگ پیشنهاد می‌شود، برای پنهان کردن کادو یا حلقه ازدواج بسیار مناسب است. وقتی عشق زندگی شما کیک را برش دهد، با یک کادو لوکس یا حلقه ازدواج مواجه می‌شود.

کیک چند طبقه با رگه‌های طلایی رنگ

این کیک که برای مراسم‌های عاشقانه بزرگ پیشنهاد می‌شود، برای پنهان کردن کادو یا حلقه ازدواج بسیار مناسب است

کیک مربعی سلطنتی

یکی از‌ ایده‌های جذاب برای تهیه کیک ولنتاین لاکچری این است که کیک شما ترکیبی از رنگ‌های لوکس سفید و طلایی باشد و برای تزئین آن از گل‌های رز قرمز استفاده شود. کیک مربعی سلطنتی که یک قاب طلایی رنگ دارد، با مروارید‌های سفید کوچک و بزرگ تزئین شده و یک دسته گل رز قرمز روی آن قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم؟

کیک لایه لایه با گل طبیعی

این کیک به‌صورت چند لایه طراحی شده و با رگه‌های طلایی رنگ تزئین می‌شود. یک گل طبیعی سفید رنگ هم روی آن قرار دارد.

کیک با حروف اول اسم

بهترین‌ ایده کیک ولنتاینی برای برگزاری یک جشن کوچک و رمانتیک، استفاده از حروف اول اسم شما در طراحی کیک است. معمولا در طراحی کیک‌های لوکس و لاکچری از رنگ‌های سفید، طلایی و قرمز استفاده می‌شود. این کیک هم دارای گل‌های زیبای قرمز رنگ است که حرف اول اسم شما و عشق زندگیتان به انگلیسی روی آن نوشته می‌شود.

کیک با حروف اول اسم

بهترین‌ ایده کیک ولنتاینی برای برگزاری یک جشن کوچک و رمانتیک، استفاده از حروف اول اسم شما در طراحی کیک است

کیک تیر و کمان عشق

ایده کیک ولنتاینی در صورتی جذاب‌تر می‌شود که یک مفهوم عاشقانه را در دل خود جا داده باشد. این کیک خاص و زیبا به رنگ قرمز بوده و با چند تیر طلایی رنگ تزئین شده است‌. بدین ترتیب پارتنر شما می‌فهمد که عشق او چگونه مثل تیری به قلب شما پرتاب شده و یادش همیشه در دل شما ماندگار است. استفاده از یک تقویم بر روی این کیک و تزئین آن با قلب‌های کوچک و بزرگ هم‌ ایده بسیار جذابی برای تهیه یک کیک لاکچری است. در این تقویم می‌توانید ماه و روز تاریخ آشنایی خود را با یک قلب قرمز علامت بزنید.

کیک ولنتاین خاص

دوست دارید کیک ولنتاین شما با همه فرق داشته باشد؟ پس به فکر یک‌ ایده خاص و منحصربه‌فرد باشید! برای مثال شما می‌توانید عکس‌های دونفره جذابتان را روی کیک قرار دهید. شاید هم بخواهید به جای گل‌های رز، از گل‌های خاصی مثل ژیپسوفیلا استفاده کنید‌.

بیشتر بخوانید:هدیه برای مرد چی بخریم؟ (22 پیشنهاد جذاب)

کیک چند طبقه شیشه‌ای

یک‌ ایده جذاب برای سفارش کیک ولنتاین خاص این است که یک طبقه از کیک ۳ طبقه شما به‌صورت شیشه‌ای طراحی شده باشد. طبقه شیشه‌ای را که معمولا در وسط قرار دارد، می‌‌توان با گل‌های طبیعی، ریسه‌های رنگی و… تزئین کرد. استفاده از تاپر یک زوج عاشق، تاپر حروف اول اسم شما و معشوقتان، استفاده از مروارید و گل‌های طبیعی رنگارنگ ایده‌های جذابی برای تزئین کیک‌های چند طبقه خاص هستند.

کیک چند طبقه شیشه‌ای

طبقه شیشه‌ای را که معمولا در وسط قرار دارد، می‌‌توان با گل‌های طبیعی، ریسه‌های رنگی و… تزئین کرد

کیک نامه عاشقانه

این کیک که به شکل یک نامه عاشقانه طراحی شده، با یک قلب کوچک قرمز تزئین می‌شود. یک کیک کوچک و ساده که می‌تواند با یک حلقه ازدواج و یک نامه رمانتیک، شریک عاطفیتان را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید:بهترین کادو برای زن

کیک Love Post

این کیک که به‌صورت یک صندوق پست قرمز رنگ طراحی شده، خاص‌ترین‌ ایده کیک ولنتاینی است که می‌تواند با نامه‌های عاشقانه و متن‌های احساسی و رمانتیک تزئین شود.

کیک با عکس‌های دونفره

یک‌ ایده جذاب برای تهیه کیک ولنتاین خاص، استفاده از عکس‌های رمانتیک دونفره است. این عکس‌ها می‌توانند روی کیک چاپ شوند یا با چند تا تکه چوب و گیره روی کیک قرار بگیرند. کیک‌های ساده و جذاب ولنتاین که با گل‌های ژیپسوفیلا تزئین می‌شوند، با چند تا عکس رمانتیک دونفره زیبایی خاص و فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنند.

کیک با عکس‌های دونفره

یک‌ ایده جذاب برای تهیه کیک ولنتاین خاص، استفاده از عکس‌های رمانتیک دونفره است.

کیک تقویم عشق

شما می‌توانید طرح تقویم ماه آشنایی با شریک احساسیتان را روی یک کیک ساده بزنید تا دور آن روز خاص را با یک قلب قرمز مشخص کنید‌.

کیک ردولوت آتشفشانی

کیک ردولوت آتشفشانی سرخ رنگ بوده و یک چشمه شکلاتی خوشمزه دارد. با برش زدن این کیک، گاناش شکلاتی مثل یک آتشفشان فعال شده بیرون می‌ریزد.

بیشتر بخوانید:چه ادکلن مردانه ای بخرم؟

کیک burn away

کیک آتشین جدیدترین‌ ایده کیک ولنتاینی است که دو متن متفاوت روی آن نوشته می‌شود. مثلا لایه بیرونی این کیک می‌تواند با جمله انگلیسی Happy Valentine و یک استیکر فانتزی تزئین شود‌. این لایه قابل اشتعال بوده و با آتش سوزانده می‌شود. سپس در لایه زیرین می‌توانید پیشنهاد ازدواج خود را بنویسید. برای مثال جمله انگلیسی Will You Marry me انتخاب مناسبی برای لایه زیرین است.

کیک ولنتاین دو نفره

کیک ولنتاین دو نفره در طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید هر یک از مدل‌های کیک ولنتاین عاشقانه تک نفره یا مینی کیک ولنتاین را در ابعاد بزرگ‌تر و به‌صورت کیک ولنتاین دو نفره سفارش دهید.

مینی کیک ولنتاین

شما می‌توانید کیک مورد علاقه خود را در قالب کوچک‌تر و به‌صورت مینی سفارش دهید. مینی کیک‌ ولنتاین یک انتخاب زیبا و رمانتیک برای جشن‌های کوچک دونفره است که با طرح‌های عاشقانه تزئین می‌شود.

دو کیک مینی با عبارت I.YOU

یکی از ویژگی‌های مثبت مینی کیک ولنتاین این است که شما می‌توانید طرح‌های دوتایی را با سفارش دو کیک مینی درست کنید. برای مثال روی یک کیک، عکس دختر با نصف قلب و روی کیک دیگر، عکس پسر با نصف قلب دیگر طراحی می‌شود. با نزدیک شدن این دو کیک به هم، قلب کامل شده و عبارت I.YOU نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص برای خانم ها [21 کادوی به یادماندنی]

کیک ضربان قلب

این کیک مینی که با خامه و قلب‌های فوندانتی تزئین می‌شود، کیک ضربان قلب نام دارد. روی این کیک نسبتا بزرگ با شکلات و کاکائو نمودار ضربان قلب کشیده شده و در انتهای آن یک قلب ساده قرمز رنگ قرار می‌گیرد.

کیک ضربان قلب

این کیک مینی که با خامه و قلب‌های فوندانتی تزئین می‌شود، کیک ضربان قلب نام دارد

کیک نردبان عشق

این کیک ساده سفید رنگ، یک مینی کیک ولنتاین است که روی آن یک قلب قرمز خوشرنگ فوندانتی قرار دارد. یک نردبان هم دور کیک قرار گرفته که مفهوم تلاش کردن برای رسیدن به عشق را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:بهترین هدیه مقرون‌به‌صرفه برای مردان

کیک ولنتاین بنتو

کیک ولنتاین بنتو شامل کیک‌هایی است که در ابعاد کوچک تهیه می‌شوند و برای یک یا دو نفر مناسب هستند. برای اینکه یک شب خاص را کنار پارتنر یا همسرتان تجربه کنید، می‌توانید مدل‌های مختلف کیک ولنتاین بنتو را سفارش دهید. مدل‌های این نوع کیک نامحدود است و ما تعدادی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کیک ولنتاین بنتو

کیک ولنتاین بنتو شامل کیک‌هایی است که در ابعاد کوچک تهیه می‌شوند و برای یک یا دو نفر مناسب هستند

  • کیک عاشقانه خرسی: این کیک دایره‌ای ساده که با قلب‌های قرمز فوندانتی تزئین شده، دو خرس عاشق و مهربان خامه‌ای دارد. این خرس‌های بامزه، خوراکی هستند و جذابیت ویژه‌ای به کیک داده‌اند.
  • کیک قلبی کاپل: این کیک که به صورت قلبی طراحی شده، با طرح یک پسر و دختری که در آغوش هم هستند تزئین می‌شود.
  • کیک ماشینی Love: این کیک ولنتاین بنتو با یک ماشین قرمز تزئین شده که بادکنک‌های حروف Love به آن متصل هستند.

کاپ کیک ولنتاین

به جای خرید یک کیک بزرگ می‌توانید چند عدد کاپ کیک سفارش دهید. کاپ کیک‌ها مدل‌های جذاب و متنوعی دارند. برای مثال می‌توانند به صورت قلب‌های قرمز طراحی شوند یا اینکه به صورت یک پک ۳ تایی طراحی شده و تاپر‌های کلمه I Love You را داشته باشند. کلمات Love هم می‌توانند جداگانه و با چند قلب قرمز روی چند کاپ کیک تزئین شوند. استفاده از عکس‌های رمانتیک دونفره روی کاپ کیک هم انتخاب جذابی برای ایده کیک ولنتاینی است.

کاپ کیک ولنتاین

استفاده از عکس‌های رمانتیک دونفره روی کاپ کیک هم انتخاب جذابی برای ایده کیک ولنتاینی است

سخن پایانی

سورپرایز ولنتاین و جشن گرفتن در کنار عشق زندگی بدون خرید کیک و کادو غیرممکن است. برای خوشحال کردن پارتنر خود می‌توانید از مقایسه طرح‌های جدید و متنوع کیک‌های گوناگون، ‌ایده‌های جالبی بگیرید. کیک‌های ولنتاین دونفره یا تک نفره یا مینی با داشتن مدل‌های خاص و منحصربه‌فرد آماده سفارش هستند و به عنوان خوشمزه‌ترین بخش هر جشن خریداری می‌شوند. شما می‌توانید برای داشتن یک شب رویایی کنار شریک احساسی یا همسرتان، ایده کیک ولنتاینی را که در این مطلب توضیح دادیم، در منزل درست کنید. انتخاب ابعاد این کیک‌ها به مهمانان جشن رومانتیک شما بستگی دارد و هر یک از این ایده‌ها در ابعاد متفاوت قابل اجرا هستند.

سوالات متداول

۱) کیک ولنتاین ساده شامل چه مدل‌هایی می‌شود؟

شما می‌توانید کیک ساده به رنگ قرمز، کیک اسفنجی قرمز رنگ چند لایه یا کیک با شکل قلب قرمز رنگ را سفارش دهید.

۲) ایده های کیک ولنتاین مردانه چیست؟

خانم‌ها می‌توانند با گذاشتن عکس‌های همسر خود روی عکس، تزئین کیک با سبیل فوندانتی یا نوشتن یک متن عاشقانه برای همسر خود، او را سورپرایز کنند.

۳) چرا مینی کیک ولنتاین بخریم؟

اگر شما یک جشن کوچک برگزار می‌کنید، مینی کیک ولنتاین بخرید. همچنین با خرید دو کیک مینی می‌توانید طرح‌های متنوعی را اجرا کنید. برای مثال طرح سالیوان و بو جزو جدیدترین مدل‌هایی هستند که روی دو کیک مینی اجرا می‌شوند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =