کد خبر: 651221
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۱۵:۵۰:۵۵
| |

بازیکن جدید پرسپولیس نیامده دردسرساز شد!

جذب بازیکن ملی‌پوش تیم ملی ازبکستان به پرسپولیس، تبدیل به دغدغه اصلی سرمربی برزیلی این تیم شده است.

بازیکن جدید پرسپولیس نیامده دردسرساز شد!
کد خبر: 651221
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۱۵:۵۰:۵۵

چند روز قبل بود که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اورونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان را به خدمت گرفته است تا در نیم فصل دوم بتواند برای این تیم به میدان برود.

به گزارش فارس، اورونوف یکی از بازیکنان موثر تیم ملی ازبکستان بوده و به همین دلیل این انتظار درباره این بازیکن وجود دارد که به یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس تبدیل شود اما در این بین یک اتفاق عجیب رخ داده است.

این بازیکن ازبکستانی در پست پشت مهاجم بازی می‌کند و پست تخصصی او وینگر است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس به سرمربی جدید خود اعلام کرده اند که از اورونوف در پست مهاجم بازی بگیرد!

اورونوف در حالی به پرسپولیس پیوسته که این تیم چند وینگر مثل امید عالیشاه، سعید صادقی، وحید امیری و ... دارد و طبعا در صورتی که اوسمار ویرا بخواهد از این بازیکن در پست اصلی خود استفاده کند باید یکی از بازیکنان قدیمی را بیرون بگذارد و اگر هم بخواهد از او در پست مهاجم بهره ببرد که قطعا روی عملکرد اورونوف تاثیرگذار خواهد بود و این بازیکن ازبکستانی نمی‌تواند در خط حمله توانایی بالایی داشته باشد.

حالا جذب اورونوف تبدیل به دغدغه بزرگ اوسمار ویرا شده و باید دید که این مربی به چه شکل از این بازیکن ملی‌پوش می‌خواهد در نیم فصل دوم بازی بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها