ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین پکیج دوربین مداربسته برای اداره و شرکت ها را از تاپ دوربین بخرید

همواره امنیت و راه‌های تأمین آن، از اساسی‌ترین نیاز‌های انسان به حساب می‌آید. پیشرفت روزافزون تکنولوژی در حفظ امنیت نقش حیاتی ایفا می‌کند و یکی از دستاوردهای مهم آن، دوربین مداربسته است. لذا دوربین‌های مداربسته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همواره امنیت و راه‌های تأمین آن، از اساسی‌ترین نیاز‌های انسان به حساب می‌آید. پیشرفت روزافزون تکنولوژی در حفظ امنیت نقش حیاتی ایفا می‌کند و یکی از دستاوردهای مهم آن، دوربین مداربسته است. لذا دوربین‌های مداربسته به وسیله‌ای ضروری برای تأمین امنیت در مکان‌های مختلف تبدیل شده‌ است. محیط‌های اداری و شرکت‌ها ضمن داشتن حراست و نگهبانی فیزیکی، برای ارتقای سیستم امنیتی خود به تعدادی دوربین مداربسته نیاز دارند و از این رو پکیج دوربین مداربسته برای آن‌ها انتخابی مناسب است.

پکیج دوربین‌ مداربسته

دوربین مداربسته به طور کلی به دو دسته دوربین آنالوگ و دوربین تحت شبکه (IP) تقسیم‌بندی می‌شود و هرکدام از آن‌ها انواع مختلفی دارند. پکیج دوربین مداربسته، مجموعه‌ای متشکل از تجهیزات لازم برای راه‌اندازی یک سیستم امنیتی است که شامل تعدادی دوربین مداربسته، دستگاه ضبط، کابل‌ها و اتصالات، منبع تغذیه و سایر لوازم جانبی می‌شود. از مزایای استفاده از پکیج‌های دوربین مداربسته می‌توان به قیمت مناسب، سازگاری تجهیزات با یکدیگر و تنوع آن‌ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که برخی از پکیج‌های دوربین مداربسته دارای هر دو نوع آنالوگ و تحت شبکه نیز هستند. در مجموع افراد برحسب نیاز و بودجه خود می‌توانند یکی از انواع پکیج‌ها را انتخاب کنند.

دوربین مداربسته آنالوگ:

در دوربین‌ آنالوگ، دریافت و ارسال اطلاعات از طریق امواج آنالوگ انجام می‌شود و این نوع دوربین‌ها، تصاویر را به دستگاه DVR منتقل می‌کنند. دستگاه DVR توانایی ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات دریافتی از دوربین آنالوگ را دارد و همچنین می‌تواند سیگنال‌های دریافتی را به تصاویر دیجیتال تبدیل کند.

  • پکیج دوربین‌های AHD: به پکیج دوربین AHD، پکیج دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD نیز می‌گویند. در واقعاین نوع دوربین‌ها، نسل پیشرفته دوربین‌های آنالوگ محسوب می‌شوند. دوربین‌های مداربسته AHD در ابتدا اطلاعات با فرمت آنالوگ را از سنسورهای تصویر دریافت می‌کنند و بر روی آن کدگذاری‌های متفاوت با افزایش حجم و رزولوشن بالا انجام می‌دهند. در نهایت با تولید تصویر نهایی، آن را در اختیار کاربر قرار خواهند داد. به طور کلی می‌توان گفت پکیج دوربین‌های AHD به عنوان یک گزینه محبوب برای سیستم‌های امنیتی به شمار می‌رود؛ زیرا تصاویر باکیفیتی ارائه می‌دهد و قیمت مناسبی دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه:

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، دوربین‌های تحت شبکه تولید و عرضه شدند. این نوع دوربین‌ها دریافت و ارسال تصاویر را به کمک شبکه یا اینترنت انجام می‌دهند. اساس کار دوربین‌های تحت شبکه بدین صورت است که دوربین‌ها ابتدا تصاویر را ثبت می‌کنند و سپس فشرده‌سازی فایل‌ها را برای انتقال تصاویر انجام می‌دهند.

  • پکیج دوربین‌های IP: IP به معنای پروتکل اینترنت است که اصطلاحاً به آن تحت شبکه نیز می‌گویند.دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تصاویر را در بستر شبکه انتقال می‌دهند؛ به عبارت دیگر این نوع دوربین‌ها، اطلاعات را از طریق حسگرها دریافت می‌کنند و پروسه تبدیل آن‌ها را به تصاویر دیجیتال انجام می‌دهند؛ در نهایت تصاویر را توسط شبکه به شبکه دستگاه مرکزی منتقل می‌کنند.
  • پکیج دوربین بی‌سیم: این پکیج متشکل از انواع دوربین با تکنولوژی بی‌سیم و تجهیزات جانبی آن‌ها است. دوربین‌های بی‌سیم جزو دوربین‌های مداربسته تحت شبکه محسوب می‌شوند و از طریق اینترنت و اتصال چند دوربین کار می‌کنند. پکیج دوربین مداربسته بی‌سیم، نیازمند سیم‌کشی نیست و تصاویر را توسط وای‌فای انتقال می‌دهد. این پکیج مزایای متعددی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان قیمت مقرون‌به‌صرفه، ذخیره‌سازی تصاویر در فضای ابری، نصب و اتصال آسان دوربین‌ها و دسترسی راحت‌ به تصاویر دوربین را نام برد.

نکات مهم برای خرید پکیج دوربین مداربسته اداره و شرکت‌ها

  1. تناسب دوربین با محیط: نوع محیط و وسعت آن، در انتخاب پکیج دوربین مداربسته مناسب مکان‌های اداری و شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است. هرچقدر محیط بزرگ‌تر باشد، به همان میزان به پکیج با تعداد دوربین بیشتری نیاز دارید. به عنوان نمونه برای یک اداره کوچک می‌توانید پکیج دوربین مداربسته بی‌سیم ۴ کانال mp۲ را از تاپ دوربین خریداری کنید و از ویژگی‌های ممتاز آن نظیر مقاومت بالا، عدم نیاز به کابل مسی، قیمت مناسب و درگاه مادون قرمز بهره‌مند شوید.
  2. نوع دوربین‌ها: دوربین‌ها دارای انواع مختلفی و هر کدام از آن‌ها دارای مزایای ویژه‌ای هستند. انتخاب دوربین مناسب به نوع فضای مورد استفاده (داخلی یا خارجی) و نیازهای شما بستگی دارد؛ به عنوان مثال برای فضای خارجی شرکت‌ها، دوربین‌های مداربسته با قابلیت دید در شب و ضد آب گزینه مناسب‌تری هستند.
  3. کیفیت تصویر: منظور از کیفیت تصویر میزان جزئیاتی است که دوربین می‌تواند ضبط کند. رزولوشن یک معیار برای اندازه‌گیری میزان وضوح تصویر است و با واحد پیکسل سنجیده می‌شود. بهتر است در هنگام خرید دوربین مداربسته به رزولوشن آن توجه داشته باشید.
  4. لوازم جانبی: یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام انتخاب پکیج دوربین مداربسته در نظر داشته باشید، لوازم جانبی آن است. دقت کنید تجهیزاتی که همراه دوربین عرضه می‌شوند به صورت کامل باشند تا برای نصب آن به مشکل برنخورید.
  5. گارانتی کالا: داشتن خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین پارامترهای یک خرید خوب به شمار می‌رود. اگر پکیج دوربین مداربسته انتخابی شما گارانتی داشته باشد، در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی می‌توانید دوربین‌ها را به طور رایگان تعمیر و یا تعویض کنید.

قیمت پکیج دوربین مداربسته

توصیه می‌شود به دنبال پکیج‌های دوربین مداربسته ارزان و بی‌کیفیت نباشید؛ زیرا کیفیت پایین قطعات در این پکیج‌ها، احتمال خرابی زود هنگام آن‌ها را افزایش می‌دهد. در مجموع قیمت دوربین مدار بسته تحت تأثیر عواملی مانند تعداد دوربین و برند سازنده آن متغیر است. هرچه برند سازنده دوربین شناخته‌شده‌تر باشد، به همان نسبت پکیج مورد نظر کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری دارد؛ در نتیجه قیمت آن نیز به طبع گران‌تر است. همچنین این مورد را هم در نظر داشته باشید که تعداد دوربین‌های پکیج به صورت مستقیم با قیمت آن در ارتباط است. برای کسب اطلاعات کامل‌تر به وب‌سایت مجموعه تاپ دوربین مراجعه کنید.

مزایای خرید پکیج دوربین مداربسته از تاپ دوربین

اصالت کالا یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های افراد در زمینه خرید سیستم‌های امنیتی به شمار می‌رود؛ زیرا کیفیت کالا در گرو اصالت آن است. تاپ دوربین با بیش از یک دهه تجربه به یکی از بزرگ‌ترین مراجع خرید سیستم‌های امنیتی علی‌الخصوص دوربین مداربسته تبدیل شده است. این فروشگاه مزیت‌های متعددی دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند و باعث برتری آن در بازار رقابت می‌شود.

این مجموعه نه تنها بهترین کیفیت از محصولات را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند، بلکه به شما مهلتی هفت روزه برای تست کالا می‌دهد. فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته تاپ دوربین به منظور اعتماد و راحتی‌ شما مشتریان گرامی، امکان پرداخت درب منزل را نیز فراهم کرده است تا بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید از دانش تکنسین‌های متخصص این مجموعه بهره‌مند شوید و نصب اصولی تمامی دوربین‌های مداربسته خود را به آن‌ها بسپارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی