تماس با ما

فارسی من یک جستجوگر هوشمند خبری است که با هدف آسان شدن دسترسی کاربران به محتوی مفید و کامل راه اندازی شده است. این جستجوگر روزانه به صورت خودکار هزاران خبر را از سایت های مجاز و معتبر ایرانی می خواند و با استفاه از روش‌های هوش مصنوعی طبقه بندی کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

  1. فارسی من یک موتور جستجوگر خبر است در انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور جستجو مدیریت می شوند
  2. اخبار منتشر شده در سايت فارسی من به صورت اتوماتیک از خبرگزاری های معتبر و سايت هاي خبری جمع آوری می شوند. سايت فارسی من اطلاعی از اخبار منتشر شده ندارد. لطفا در مورد خبرها، از ما سوال نکنید بلكه از سايت منتشر كننده خبر بپرسيد.
  3.  جستجوگر هوشمند فارسی من به صورت دستی خبری را اضافه نمی كند. بنابراين درخواست انتشار خبر شما را نداشته باشيد و آنها را براي سايت هاي خبري بفرستيد.
  4. لطفا در مورد شماره تماس سايت ها خبری از سايت ازما سوال نفرماييد.
  5. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت فارسی من مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است
دکمه بازگشت به بالا