تعطیلی مدارس چهارشنبه 29 فروردین 1403

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 29 فروردین در برخی استان ها قطعی شده است. در هفته های گذشته به علت تعطیلات نوروز تمامی مدارس کشور تعطیل بود و بعد از آن مدارس بدون مشکل دایر بودند اما بار دیگر گویا تعطیلی مدارس آغاز شده است. عمده دلیل تعطیلی مدارس در ایران آلودگی هوا است اما در هفته های اخیر بیشترین دلیل تعطیلی مدارس بارش برف و باران بوده است.

در این راستا طبق اطلاعیه های صادر شده مدارس برخی استان های کشور به دلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب تعطیل شده است. سامانه بارشی سیل آسا، مدارس کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر را امروز به تعطیلی کشاند. با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی فردا مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس کرمان فردا ۲۹ فروردین

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روز ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند.

مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش: بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان استانداری هرمزگان: کل مدارس استان فردا باز هستند، اما در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد به صلاحدید فرمانداران امکان بسته شدن مدارس وجود دارد.

در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز خواهد شد.

به این آهنگ امتیاز دهید

فارسی من

«فارسی من» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از خبرگزاری های معتبر ایران دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، زیر خبر درج شده است بوده و سایت «فارسیمن » مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا