رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد

  رضاجعفری در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر تقویت گفتمان مردمی سازی و تلاش برای تسهیل گری ادارات و دانشگاه‌ها در واسپاری امور به مردم اظهار کرد: در دولت مردمی؛ دستیاران مردمی سازی در دانشگاه‌ها و ادارات کل باید تلاش کنند که حضور مردم در عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت تقویت شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان، جامعه مردمی و فعالان حوزه های مختلف به منظور پیشبرد اهداف نظام و ارتقا سطح کیفی دانشگاه پیام نور از جمله وظایف رابط مردمی در این دانشگاه است.

دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان گفت: این استان غنی و سرشار از ظرفیت های بالقوه است که اگر بالعفل شود می تواند تحول عظیمی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اساتید دانشگاه ها و دانشجویان نیز باید در این مسیر و اجرای هدف های کلان و گسترده تر گام بردارند و جامعه هدف خود را توانمند کرده و با آموزش هایی که ارائه می دهند که کارآفرین و خلاقیت بدنبال داشته باشد.

جعفری ادامه داد: ضرورت دارد تا تعاونی های مردمی مختلفی در سیستان و بلوچستان شکل بگیرد و مردم خودشان عهده دار مدیریت آن شوند و اگر اقتصاد در استان مردم پایه شود در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود.

وی اظهار کرد: اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی و دانشجویان باید با هم اندیشی و احصا مشکلات و موانع پیش رو نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف با استفاده از علوم روز و فناوری‌های نوین گام بردارند.

گفتنی است در پایان این جلسه “دکتر احمد میرگل” عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان به عنوان رابط مردمی سازی این دانشگاه منصوب و معارفه شد.

به این آهنگ امتیاز دهید

فارسی من

«فارسی من» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از خبرگزاری های معتبر ایران دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، زیر خبر درج شده است بوده و سایت «فارسیمن » مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا