گران ترین ساعت های 2024 با طراحی خیره کننده

گران‌ترین ساعت‌ها در هر بازه‌ای معمولا در حراج‌های خصوصی یا مزایده‌های ویژه به فروش می‌رسند و باتوجه به قیمتی که دارند برای تهیه عموم در دسترس نیستند. شهرت برندهای طراح این نوع ساعت یکی از دلایل عمده در افزایش قیمت آن‌هاست؛ البته با دیدن طراحی برخی از آن‌ها درک می‌کنیم که چرا باید ارزش بالایی برای‌شان درنظر گرفته شود.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین ساعت‌های نیمه اول 2024 را معرفی می‌کند.

هرمس کات (Hermes Cut)

هرمس بعد از 20 سال از ساعتی با طراحی خودش رونمایی کرد تا بار دیگر طرفدارانش را شگفت‌زده کند. هرمس کات یک ساعت اسپورت با طراحی ظریف است که سعی کرده تا جای ممکن سلیقه بیشتر مخاطبان را پوشش دهد. بند این ساعت با رنگ‌های متنوع، از سفید و نارنجی تا سبز و خاکستری، عرضه شده و رنگ قاب نیز در دو نوع رزگلد و استیل قابل تغییر است. Hermes Cut در زمان نگارش این گزارش با قیمت روز 9950 دلار (حدود 600 میلیون تومان) به فروش می‌رسد.

هرمس کات (Hermes Cut) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

رفلکشن د کارتیه (Reflection de Cartier)

عرضه ساعت النگویی کارتیه Baignoire در سال گذشته، بسیاری از دنبال‌کنندگان این برند را تحت تاثیر قرار داد. این درحالی است که تصاویر رفلکشن د کارتیه که در سپتامبر امسال قرار است به دنیای ساعت‌ها معرفی شود، آن‌قدر خیره‌کننده است که ساعت قبلی را، با همه‌ زیبایی‌اش زیر سایه خود پنهان کرده است.

از آن‌جایی که سال 2024، موقعیتی استثنایی برای اکسسوری‌هایی با طراحی شبیه به آثار هنری و برجسته است، کارتیه نیز سعی کرده به بهترین نحو آن را در طراحی ساعت «بازتاب» استفاده کند. ترکیب طلای صیقلی در سه رنگ سفید، زرد و رزگلد در ترکیب با الماس‌ها، ارزش این شاهکار کارتیه را از 10 هزار دلار به بالا تخمین می‌زند.

رفلکشن د کارتیه (Reflection de Cartier) کاماپرس

لیدی ژوق نویی ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels Lady Jour Nuit)

در ساعت تازه‌وارد و تحسین‌برانگیزی که از برند مطرح ون کلیف و آرپلز به بازار معرفی شده، روایت‌های شاعرگونه از هرنظر، در اولویت قرار گرفته‌اند. این ساعت 33 میلی‌متری درکنار جذابیت بصری مبهوت‌گر و چشمگیرش، از لحاظ فنی نیز بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند.

عقربه‌های این ساعت از سنگ آونتورین ساخته شده که در هر نیمه از شبانه‌روز، به سمت خورشید یا ماه موجود در صفحه ساعت حرکت می‌کند تا خوانش زمان را به شکلی خیالی و شیرین تجربه کنیم. البته بدیهی است که تجربه واقعی این حس، بیشتر مختص به کسانی است که لیدی ژوق نویی را در یک مراسم خصوصی، به قیمت 145 هزار دلار (حدود 9 میلیارد و 40 میلیون تومان)، خریداری کره‌اند.

لیدی ژوق نویی ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels Lady Jour Nuit) کاماپرس

پیاژه سوئینگینگ ساتویر (Piaget Swinging Sautoir)

پیاژه در صدوپنجاهمین سالگرد خود، با رونمایی از ساعتی جواهرمانند از بین آرشیوهای خود، تولدش را با شگفت‌زده کردن مخاطبانش جشن گرفت. این ساعت، حال‌وهوایی شبیه به ساعت‌های دهه 90 را دارد که با صفحه ذوزنقه‌ای خاص و کوچک، در محاصره زنجیری از طلای 18 عیار قرار گرفته است.

گره وسط این زنجیر که قطر به نسبت زیادی هم دارد از نقاط دوست‌داشتنی برخی کاربران در طراحی پیاژه است که آن‌ها را ترغیب کرده این پوشیدنی جذاب را با قیمت 22 هزار دلار (حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان)، تهیه کنند.

پیاژه سوئینگینگ ساتویر (Piaget Swinging Sautoir) کاماپرس

پتک فیلیپ توئنتی فور (Patek Philippe Twenty-4)

یک ساعت پرابهت با رگه‌هایی از اتمسفر سلطنتی، تولید جدید پتک فیلیپ است که بعد از 25 سال، هنوز با دقت‌اش به جزئیات، ما را مبهوت آثار هنری‌اش می‌کند. این ساعت 51 هزار دلاری (حدود 3 میلیارد تومانی) در رنگ‌های مختلفی عرضه شده اما جدیدترین و درعین‌حال، یکی از محبوب‌ترین این انواع، ترکیب صفحه بنفش ابریشمی‌ با بند طلایی است که می‌توانیم ساعت‌ها بدون خستگی به آن نگاه کنیم.

پتک فیلیپ توئنتی فور (Patek Philippe Twenty-4) کاماپرس

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری

برای دسترسی سریع‌تر:

به این آهنگ امتیاز دهید

فارسی من

«فارسی من» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از خبرگزاری های معتبر ایران دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، زیر خبر درج شده است بوده و سایت «فارسیمن » مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا