یارانه نقدی دهک های 4 تا 9 کی واریز می شود؟

یارانه نقدی برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای سایر دهک ها 300 هزار تومان است. یارانه نقدی در سال های گذشته 45 هزار تومان بود که با یارانه معیشتی بنزین ادغام شد و در نهایت یارانه های 400 و 300 هزار تومانی به مردم داده شد. در دو ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز می شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه اعلام کرد: یارانه ۴۰۰ هزار تومانی فروردین ماه دهک‌های یک تا سه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه قابل برداشت است.

سازمان هدفمندسازی یارانه اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه قابل برداشت است.

بر اساس این گزارش، پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تغییر در زمان واریز یارانه نقدی، اعلام کرد که واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰ هر ماه واریز می‌شود.

بنابراین مشمولین دهک های 4 تا 9 برای دریافت یارانه نقدی خود باید تا 30 فروردین منتظر بمانند.

به این آهنگ امتیاز دهید

فارسی من

«فارسی من» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از خبرگزاری های معتبر ایران دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، زیر خبر درج شده است بوده و سایت «فارسیمن » مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا