۴ اقامتگاه لوکس کیش برای تعطیلات بهاری + هزینه

کیش و جذابیت‌های آن در فصل بهار جلوه خاص خود را دارد. در این میان برخی در کنار کسب لذت از سرگرمی‌ها و طبیعت دیدنی کیش به دنبال اقامتگاه‌های مجلل هستند تا نهایت بهره را از تعطیلات و مسافرت خود ببرند.

کاماپرس در این گزارش، ۴ اقامتگاه لوکس کیش برای تعطیلات بهاری را معرفی می‌کند.

1-مجتمع مسکونی دنج کیش

مجتمع مسکونی دنج کیش که در منطقه پربازدید این جزیره واقع شده است، اقامتگاهی عالی برای مسافرانی است که به دنبال اقامتگاه‌های مجلل می‌گردند. این مجموعه مدرن دارای واحدهای دوخوابه و یک‌خوابه بوده و اقامتی راحت را برای مهمانان با هر سلیقه‌ای تضمین می‌کند.

مهمانان می‌توانند از نزدیکی به نقاط توریستی محبوب مانند بازارچه محله و پاساژها لذت برده و به‌راحتی جزیره را کشف کنند. مجتمع اقامتی دنج کیش با فضای مجلل و خدمات درجه یک، تجربه تعطیلات فراموش‌نشدنی را برای مهمانان نوید می‌دهد. شروع قیمت در این اقامتگاه از ۱ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان آغاز می‌شود.

1-مجتمع مسکونی دنج کیش

آریاک سفر

2-آپارتمان شهرک صدف

با اقامت در آپارتمان شهرک صدف کیش، زندگی لوکس را در بهترین حالت خود تجربه کنید. این آپارتمان‌های تازه‌ساخت دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی، از جمله آشپزخانه‌های کاملاً مجهز و لوازم مورد نیاز مانند ماشین لباسشویی، اتو، و سشوار هستند. مهمانان می‌توانند از بین واحدهای مجلل یک‌خوابه و دوخوابه که هر کدام به‌دقت طراحی شده‌اند، انتخاب کنند.

این آپارتمان‌ها در نزدیکی مراکز خرید و بازار مروارید واقع شده‌اند و دسترسی آسانی به جاذبه‌های جزیره و امکانات رفاهی فراهم می‌کنند. آپارتمان‌های شهرک صدف با دکور شیک و خدمات بی‌عیب‌ونقص خود، گزینه مناسب برای مسافرانی بوده که به دنبال یک اقامتگاه مجلل در جزیره کیش هستند. شروع قیمت برای رزرو از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

2-آپارتمان شهرک صدف

3-مجتمع مسکونی لبخند کیش

مجتمع مسکونی لبخند کیش واقع در شهرک زیبای صدف، اقامتگاه‌های مجللی را برای مسافرانی که به دنبال بهترین تجربه تعطیلات هستند، ارائه می‌دهد. این مجتمع آپارتمانی دوطبقه دارای واحدهای بزرگ دوخوابه و یک‌خوابه است که هر کدام با امکانات مدرن طراحی شده‌اند.

مجتمع مسکونی لبخند کیش علاوه بر ارائه تمامی امکانات رفاهی منزل از جمله آشپزخانه‌های مجهز و فضاهای نشیمن دنج، خدمات مختلفی مانند اجاره اتومبیل و دوچرخه و رزرو ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. این مجموعه با امکانات هتل مانند و خدمات بی‌عیب‌ونقص خود، به‌عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های لوکس در کیش شناخته می‌شود. شروع قیمت رزرو برای یک شب از ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان است.

3-مجتمع مسکونی لبخند کیش

4-رویال هوس کیش

اقامت لوکسی را در مجتمع مسکونی رویال هوس کیش تجربه کنید. این مجموعه زیبا که در میان باغ‌های سرسبز قرار گرفته، دارای ۵۲ واحد است که در چهار طبقه پراکنده شده‌ و هر کدام مناظری خیره‌کننده از فضای سبز اطراف را ارائه می‌دهند.

مهمانان می‌توانند از اقامتگاه‌های بزرگ با آشپزخانه‌های کاملاً مجهز و امکانات آشپزی و همچنین گزینه‌های خواب اضافی برای گروه‌های بزرگ‌تر لذت ببرند. رویال هوس کیش با محیطی آرام و خدمات بی‌عیب‌ونقص خود مظهر زندگی لوکس در کیش است. میهمانان همچنین می‌توانند از غذاهای محلی لذیذ رستوران‌های اطراف لذت ببرند. قیمت رزرو برای یک شب از ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

4-رویال هوس کیش

انتهای پیام

مرتبط با : جاباما

نرم افزار حسابداری

برای دسترسی سریع‌تر:

به این آهنگ امتیاز دهید

فارسی من

«فارسی من» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از خبرگزاری های معتبر ایران دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، زیر خبر درج شده است بوده و سایت «فارسیمن » مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا